خواننده انقلابي خطه 15خرداد: حنجره ام را وقف شهدا كردم

خبرگزاری بسیج: خواننده انقلابي شهرستان قرچك با اذعان اينكه اگر عضو بسیج نبودم سعادت حركت در مسير شهدا را نداشتم، موفقیت خود را مرهون فرهنگ بسیجي مي داند و مي‌گويد تا آخرین نفس حنجره خود را وقف شهدا كرده است.
کد خبر: ۸۸۲۷۵۸۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

 

جوان است و دغدغه مند، شور انقلابي در سر دارد، بیش از 15سال است که نامش را در شجره طيبه بسيج ثبت كرده است.

يوسف بهشتي خواننده جوان و بسيجي خطه 15 خرداد قرچك كه فعالیت هنري خود را از نوجوانی آغاز کرده است، مي‌گويد محیط مسجد و پایگاه این فرصت را برایش فراهم ساخت که بخواند.

وي در ادامه مي گويد از ابتدا که به عضويت بسیج در آمدم در کلاس مداحی پایگاه شرکت کردم و با تشویق‌های اساتيد، فعالیتم را در اين راه ادامه دادم.

اين خواننده ارزشي بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه موسيقي در واقع جان دادن به بی‌جان‌هاست و در راه خدا و رضای او مصرف شود؛ خود را متعهد مي داند فقط برای انقلاب و ارزش‌های آن بخواند، زیرا که این هدف متعالی است و انسان با قریحه می تواند با استفاده از هنر، ملتی را منقلب سازد.

وي كه موفقیت خود را مدیون شهدا می‌داند تاکنون سه اثر به نام هاي "خوش به حال شهدا" در باب شهدای مدافع حرم از خطه 15 خرداد، "دلتنگی" به یاد شهدای جاوید الاثر و "آبروی دو عالم" در وصف حال جاماندگان اربعین در كارنامه هنري خود دارد و اكنون در حال تنظیم و  آماده سازی اثر ديگري در مدح مادران شهدا مي باشد.

او اکنون به جرگه هنرمندان انقلابي و متعهد كشور پيوسته و بدون هیچ چشمداشت مادی از شهدا می‌خواند، از شهدای مدافع حرم و شهدایی که روزي در يك سنگر مقاومت و در كنار هم بودند.

بهشتی در باب "سروده خوش به حال شهدا" اين‌چنين مي‌گويد: بعد از شهادت مدافعان حرم "شهيد میثم نجفی" و "شهيد سید احسان میر سیار" خیلی دلتنگ شدم و از فراق اين دوستان در پایگاه دلم می‌خواست قطعه ای بخوانم و نامشان را فریاد بزنم این شد که اين سروده را خواندم.

این خواننده انقلابي در حال ارتقاء فعاليت خود هست و مي‌گويد تا آخرین نفس حنجره خود را وقف شهدا كرده است.

وي در صدد است تا با استعداديابي نوجوانان علاقه مند منطقه "گروه فرهنگی هنری احسان" برگفته از نام شهيد جاويد الاثر مدافع حرم شهيد ميرسيار را متشکل از شاعر، آهنگساز، ملودی ساز و کارگردان تجهيز كند چرا که حمايت و جذب جوانان را بستری براي رونق دادن موسيقي ارزشي و همینطور جذب در بسیج ‌‌مي‌داند.

وي با بيان اينكه آثار خود را بدون کمک هیچ مسئول و ارگانی به اتمام رسانده است، مي‌افزايد اگر عضو بسیج نبودم، امروز سعادت حركت در مسير شهدا را نداشتم.

بهشتی در آخر مهد شکوفایی خود را بسیج و موفقیت خود را مرهون فرهنگ بسیجي مي داند و مذعن است اول یک بسیجی و بعد یک خواننده است و راضی نیست نامش از بسیج جدا شود.

فاطمه خاني -  محمد فرخي

 

ارسال نظرات