مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی خبر داد؛

جذب 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در گرمی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی با جذب و ارائه 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۴۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار عظیم احمدی در گفتگویی از کسب رتبه دوم شهرستان گرمی در جذب و ارائه تسهیلات ماشین آلات و ادوات کشاورزی در بین شهرستانهای استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی از لحاظ امکانات ماشین آلات کشاورزی و گسترش طرحهای خاکورزی حفاظتی از مجهزترین و موفق ترین شهرستانهای استان می باشد، افزود: در این شهرستان حدود یک هزار 940 دستگاه انواع تراکتور و 179 دستگاه کمباین وجود دارد که حدود 50 درصد این دستگاهها عمرمفید بالای 13 سال دارند.

 

احمدی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با جذب و ارائه 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی ضمن کسب رتبه دوم در استان به اهداف حمایتی دولت تدبیر و امید از کشاورزان جامه عمل پوشیده است.

وی افزود:  در این راستا 142 دستگاه انواع تراکتور ، 10 دستگاه کمباین و بالغ بر 200 دستگاه ادوات کشاورزی برای کشاورزان شهرستان گرمی معرفی شده است.

 

احمدی اظهار کرد: وامهای ارائه شده به کشاورزان با نرخ بهره 15 درصد بوده  که با بخشودگی 3 درصد ی از نرخ بهره عادی  باهدف حمایت از کشاورزان بصورت 5 ساله به متقاضیان پرداخت گردید.

ارسال نظرات