معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

توزیع هیزم در روز طبیعت

توزیع هیزم در روز طبیعت به منظور فرهنگ‌سازی جلوگیری از تخریب طبیعت صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۷۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در جلسه هماهنگی هفته منابع طبیعی استان زنجان گفت: توسعه فضاهای سبز یکی از تکالیف و وظایف شهرداری است.

غلامحسن احمدی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان طبق سال‌های گذشته در روز 15 اسفند اقدام به برگزاری روز درختکاری می‌کند، افزود: در این روز کاشت نهال در پارک‌های شهر انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری در همه معابر و خیابان‌ها اقدام به کاشت نهال می‌کند، در زمینه اطلاع‌رسانی نیز آمادگی کامل را دارد تا با توجه به امکانات موجود در این زمینه فعالیت نماید.

معاون خدمات شهذی شهرداری با اشاره به طرح مشترک شهرداری، منابع طبیعی و ثبت احوال در زمینه کاشت درخت افزود: این طرح در زمینه فرهنگسازی موضوع درختکاری برای هر تولد و ازدواج یک درخت ماندگار کاشته می‌‌شود.

غلامحسن احمدی تصریح کرد: محل اجرای طرح «کاشت درخت به ازای تولد هر نوزاد و ثبت هر ازدواج» در پارک گلستان می باشد.

وی در ادامه گفت: وی این طرح را تا جایی که فضای فعلی اجازه دهد،مناسب خواند و گفت: زمین مناسب برای توسعه این بحث در سال‌های آتی وجود ندارد.

غلامحسن احمدی با اشاره به اینکه توزیع نهال در هفته منابع طبیعی انجام می‌شود که توسط شهروندان در داخل و یا مقابل منازل کاشته می‌شود، عنوان کرد: این نهال‌ها پس از رشد در آینده به تاسیسات شهری، پیاده رو و خود خانه ها آسیب وارد کرده و درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر قطع این نهال‌ها موجه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به توزیع هیزم در روز طبیعت به منظور فرهنگ‌سازی جلوگیری از تخریب طبیعت صورت گرفته است.

ارسال نظرات