اهدای 2700 نسخه کتاب کمک آموزشی توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه های عمومی استان اردبیل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از مسولان بنیاد علمی آموزشی قلم چی به جهت اهدای 2700 نسخه کتاب کمک آموزشی تقدیر نمود.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۰۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی در مراسم اهدای این کتب که با حضور «وظیفه» نماینده ویژه بنیاد قلم چی، «مداح» مسئول دفتر نمایندگی بنیاد در استان اردبیل، تعدادی از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی و برخی از معتمدین این بنیاد در استان برگزار شد، با اشاره به مشارکت بنیاد قلم چی در تجهیز 6 باب و تکمیل 7 باب کتابخانه عمومی ر سطح استان، آنرا نمونه بارز فعالیت نیکوکارانه یک نهاد در حوزه فرهنگ برشمرده و گفت: خوشبختانه با مشارکتی که از طرف بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت، شاهد هستیم که بسیاری از کتابخانه های عمومی نیمه تمام در روستاها تکمیل و به بهره برداری رسیده اند.

عزیزخانی، کتابهای کمک آموزشی قلم چی را مورد نیاز بسیاری از نوجوانان دانسته و افزود: این کتابها بالاخص در نقاط محروم و روستائی، کمک مؤثری در تقویت وضعیت تحصیلی دانش آموزان خواهد بود.

وظیفه، نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی نیز در این جلسه، با ابلاغ سلام گرم مسئولان این بنیاد به کتابداران استان، علاقمندی مهندس قلم چی را به خطه استان اردبیل مورد اشاره قرار داده و اظهار داشت: بیشترین سهم از محل کمک های اهدایی قلم چی جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه های عمومی در سال 95 به استان اردبیل تعلق گرفته است.

همچنین در این جلسه، مسئول دفتر نمایندگی بیناد علمی آموزشی قلم چی در استان اردبیل با اعلام آمادگی این دفتر جهت اهدای کتاب کمک آموزشی به مؤسسات و نهادهای فرهنگی و علمی، موفقیت علمی و تحصیلی دانش آموزان را آرزو و هدف مسئولان بنیاد اعلام کرد.

مداح، کتابهای کمک آموزشی اهدایی در این نشست به کتابخانه های عمومی استان اردبیل را 2 هزار و هفتصد نسخه در قالب نزدیک به 1190 عنوان ذکر کرده و خاطرنشان ساخت: این کمک ها جهت تقویت تحصیلی دانش آموزان عضو کتابخانه های عمومی ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است که این کتابها پس از آماده سازی به کتابخانه های عمومی سراسر استان ارسال خواهند شد.

ارسال نظرات