مسول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

۱۹۶۱ پروژه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی لرستان اجرایی شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ۱۹۶۱ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی لرستان اجرایی شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ علی بیرانوند در جلسه کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: پروژه‌های بسیج سازندگی به دور از تصدی‌گر است و صرفاً در رستای کمک به دستگاه‌های متولی امر اقتصاد، اشتغال و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی افزود: تعهدات بسیج سازندگی استان بر اساس برنامه‌ای که تنظیم شده بود 150 پروژه بود اما در عمل 256 پروژه در سال 95 انجام شد و اعتبارات این پروژه‌ها که عمدتاً در مناطق محروم بودند دو میلیارد تومان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیح سازندگی استان اشاره کرد و گفت: امسال هزار و 850 طرح در راستای اشتغال، افزایش تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی بوده است که در عمل نیز هزار و 961 پروژه اجرایی شد.

وی اعتبار هزار و 961 پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی لرستان را 30 میلیارد تومان برشمرد و عنوان کرد: برابر با همین برنامه اقتصاد مقاومتی سال 95، برای سال 96 نیز انجام پروژه‌هایی برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم افزایش داشته باشند.


ارسال نظرات