مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" سیاسی است اما سیاست‌زده نیست

حسین زاده با بیان اینکه استکبار سیتزی در ذات بسیج قرار داد، گفت: و بزرگترین هدف ما، مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر زورگویی های شیطان بزرگ و حامیانش است.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه استکبار جهانی از حضور ایران در سطح منطقه نگران است، گفت: شرایط منطقه به گونه ای است که به نفع ایران در حال رقم خوردن است و استکبار جهانی از اتحاد کشورهای خاورمیانه با ایران هراس دارد.
 
وی ادامه داد: ایران بزرگترین قدرت نظامی و امنیتی در منطقه است و اعلام آمادگی بسیجیان در برابر هجمه های دشمن و مقابله با استکبار باعث خشم آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود در منطقه شده است.
 
حسین زاده با بیان اینکه فرهنگ بسیج ، اخلا‎ق‌مداری و پاسداری از اصول و ارزش‎های بسیجی است و از این رو می‎توان این فرهنگ را فرهنگ دوستی و برادری و فرهنگ حمایت از مظلومان دانست تاکید کرد: همان‎گونه که مقام معظم رهبری امر فرمودند و ما امروز روی این موضوع تاکید داریم که "بسیج" سیاسی است، اما سیاست‌زده نیست و بزرگترین هدف ما، مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر زورگویی های شیطان بزرگ و حامیانش است. 

مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی و دفاع از کشور در برابر هجمه های دشمن، در ذات بسیج قرار دارد و این خوی و منش هرگز از بسیج جدا نمی شود.

ارسال نظرات