مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:

کاهش ۳۹ درصدی مکشوفه در منطقه زنجان

میزان مکشوفه سال ۹۵ در حدود ۱۱۷ هزار لیتر نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه بوده است .
کد خبر: ۸۸۲۷۹۱۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از کاهش ۳۹ درصدی مکشوفه در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: میزان مکشوفه سال ۹۵ در حدود ۱۱۷ هزار لیتر نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه بوده است .

محمود آقا محمدیان افزود: میزان مکشوفه سال ۹۵ در حدود ۱۷۹ هزار و ۳۱۰ لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل با مکشوفه ای به میزان ۲۹۶ هزار و ۴۴۲ لیتر حاکی از یک کاهش ۳۹ درصدی در کشف فرآورده خارج از شبکه رسمی بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۷۹ هزار و ۳۱۰ لیتر فرآورده مکشوفه سال جاری ۸۵ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت گاز و ۹۳ هزار و ۴۱۰ لیتر نفت سفید بوده است و همچنین از مجموع ۲۹۶ هزارو ۴۴۲لیتر مکشوفه سال قبل در حدود ۱۶۳ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز و ۱۳۳ هزار و ۱۴۲ لیتر نفت سفید کشف و ضبط شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان عنوان داشت: میزان نفتگاز مکشوفه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۷ درصد کاهش نفت سفید با ۲۹ درصد کاهش روبرو بوده است .

در انتها نیز مدیر منطقه همکاری و همراهی عوامل انتظامی استان را با این شرکت در راستای مبارزه با کشف عرضه خارج از شبکه فرآورده مطلوب توصیف کرد و افزود میزان فرآورده های مکشوفه پس از انجام آزمایشات و طی مراحل قانونی با تخلیه در انبار نفت منطقه به چرخه توزیع رسمی بازگشته است.

ارسال نظرات