داریوش داور درگفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

تبیین مسائل سیاسی روز در حلقه‌های صالحین

فرمانده پایگاه بسیج یاسوج گفت: دراین پایگاه در مناسبت‎های سیاسی و تاریخی مانند نه دی، سالروز پیروزی انقلاب و موارد دیگر با بازخوانی اتفاقات آن روز سعی در روشنگری بیش از پیش بسیجیان به ویژه جوانان داریم.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۳۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
داریوش داور فرمانده پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان شهرستان یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری نشست‎های بصیرتی در این پایگاه بیان کرد: دراین پایگاه در مناسبت‎های سیاسی و تاریخی مانند نه دی، سالروز پیروزی انقلاب و موارد دیگر با بازخوانی اتفاقات آن روز سعی در روشنگری بیش از پیش بسیجیان به ویژه جوانان داریم.

داریوش داور در ادامه این مطلب با اشاره به مذاکرات هسته‎ای نیز اظهار داشت: در ایام مذاکرات هسته‎ای نیز با توجه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در این راستا با محوریت دشمن شناسی و نفوذ، تحلیل و ارزیابی در این مورد صورت می‎گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان شهرستان یاسوج با اشاره به مسائل پیگیری شده در حلقات صالحین نیز یادآور شد: در حلقات صالحین نیز بررسی و تبیین اتفاقات و جریانات سیاسی و مسائل مهم روز در اولویت قرار دارد تا از این طریق موجب بصیرت افزایی روزافزون بسیجیان در پایگاه‎های بسیج باشیم.

ارسال نظرات