در پی بارش سنگین برف ؛

وارد شدن خسارت 2 میلیارد تومانی به تاسیسات برق لرستان

معاون بهره برداری شرکت برق لرستان از وارد شدن 2 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات برق استان در پی بارش های سنگین برف خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۶۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، اسفندیار دهقان  با اشاره به  قطع برق در شهرستان های بروجرد، نورآباد ، الشتر و در روستاهای مناطق الیگودرز ،خرم آباد و دورود اظهار داشت : میزان خسارات وارده بر تأسیسات برقی استان دو میلیارد تومان است.
 
وی علت اصلی قطع برق در شهرستان های نورآباد، الشتر و بروجرد را قطعی در خطوط فوق توزیع (خطوط 63 انتقال) که تغذیه کننده پست های شهرستان های مذکور می باشد برشمرد و گفت: ما بر اساس اعلام هواشناسی پیش از بارش برف آمادگی کامل را برای مقابله با بحران داشتیم .
 
دهقان افزود: شکستن شاخه درختان که منجر به تخریب شبکه های درون شهر گردید و از طرفی عدم راه شکافی به موقع که حقیقتأ بارش سنگین برف مجال هرگونه فعالیتی را از زحمت کشان راه و شهرسازی گرفته بود مزید بر علت شد تا خدمات دهی با سرعت کمتری انجام شود.
 
معاون بهره برداری شرکت برق لرستان گفت: در هنگام بارش برف در روز اول برق شهرستان های فوق وصل و تمام تمرکز خود را بر روی تأمین برق روستاها گذاشتیم .
 
وی افزود: قطع شدن 38 فیدر ، بی برق شدن  325 روستا ، قطع برق شهرستان های نورآباد و الشتر تا ساعت 10 صبح ، قطع برق شهر اشترینان از توابع بروجرد تاساعت 16 ، سقوط تعداد45 اصله پایه بتونی و 6 دستگاه پست هوایی خسارات وارد شده به تاسیسات برقی لرستان از ابتدای بارش بارف است.
 
 دهقانی گفت : همچنین برق 225 روستا تا پاسی از شب روز اول وصل و یکصد روستای باقیمانده بدلیل عدم راه شکافی در پایان روز دوم برقدار شدند.
 
وی به فعالیت 2500 نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: بکارگیری 8 دستگاه جرثقیل در تمامی نقاط آسیب دیده، بکارگیری 11 دستگاه بالابر و بکارگیری 2 دستگاه تریلر جهت حمل تجهیزات از جمله اقدامات انجام شده است.
ارسال نظرات