در حاشیه رونمایی از آلبوم "می‌فهممت" مطرح شد

ابراز همدردی محمدرضا فروتن با مردم خسارت دیده از سیل

بازیگر سینمای ایران، با هموطنان خود در شهرهای خسارت دیده از سیل و مردم استان خوزستان، همدردی و از شرایط کنونی آنها ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فروتن، بازیگر محبوب ایرانی در نشست خبری معرفی نخستین آلبوم موسیقی "سلامت روان" با نام "می‌فهممت" که به همت شرکت داروسازی عبیدی ساخته شده و همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس این شرکت رونمایی شده، حضور داشت؛ وی مراتب ابراز همدردی خود را با مردم رنج کشیده در شهرها و استان‌های کشور ابراز داشت.

وی که این روزها آلبوم موسیقی خود را وارد بازار کرده است، با مردم خسارت دیده و سیل زده استانها و با مردم خوزستان که این روزها نفس‌هایشان به خاطر افزایش ریزگردها و غبار به شماره افتاده، همدردی کرد.

بازیگر سینمای ایران، اخیرا فعالیت‌های خوانندگی خود را با محوریت سلامت روان برای افزایش عزت نفس به افراد ناامید ادامه می‌دهد.

وی که در نشست خبری معرفی نخستین آلبوم موسیقی "سلامت روان" با نام "می‌فهممت" که به همت شرکت داروسازی عبیدی ساخته شده و همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس این شرکت رونمایی شده، حضور داشت، مراتب ابراز همدردی خود را با مردم رنج کشیده در شهرها و استان‌های کشور ابراز داشت.

بازیگر فیلم سینمایی قرمز، گفت: امیدوارم مسئولان تمام نیرو و توانشان را به کار بگیرند و برای رفع مشکلات مردم حرکت موثری انجام دهند.

فروتن، گفت: من فکر می‌کنم قطعا راهکارهایی برای جلوگیری از وقوع سیل و بهبود وضعیت آب وهوایی استان خوزستان وجود دارد و مسئولان باید برای آن بایستند و راهکارهای بهتری پیدا کنند.

این بازیگر سینمای ایران، با بیان اینکه همانگونه که برای حل مشکل آلودگی هوای تهران یا شهرهای دیگر می‌گوییم باید صنعت خودرویمان را عوض کنیم و از خودروهایی که با برق کار می‌کنند، برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست استفاده کنیم، باید راهکار حل سایر مشکلات زیست محیطی را نیز بیابیم .

محمدرضا فروتن، این چهره ماندگار سینمای ایران که اکنون فعالیت‌های هنری خود را در زمینه موسیقی با محوریت "سلامت روان" و "ارتقاء فرهنگ مهرورزی و عشق" ادامه می‌دهد، با هموطنان خود در شهرهای خسارت دیده از سیل و مردم استان خوزستان، مهرورزی کرد و از شرایط کنونی آنها ابراز تاسف و همدردی کرد.

 

ارسال نظرات