معاون فرماندار نیر:

65 تن سهم شهرستان نیر از میوه شب عید

معاون فرماندار نیر در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار سهم میوه شب عید این شهرستان را 65 تن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مهدی بخشی معاون فرماندار نیر در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان که با حضور اعضا در محل فرانداری تشکیل شد به سهم میوه شب عید شهرستان اشاره کرد و گفت: سهم میوه شب عید شهرستان نیر 65 تن است که شامل سیب و پرتغال است.

بخشی درادامه افزود: میوه شب عید در 4نقطه شهر نیر و فروشگاه تعاونی شهر کورائیم توزیع خواهد شد و تلاش می شود با همکاری دهیاران روستاهای بزرگ در این روستاها هم میوه توزیع شود.

وی در ادامه از اجرای طرح نظارت ویژه نوروز خبر داد و افزود: طرح نظارت ویژه نوروز از امروز با اجرای گشت های تلفیقی آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرماندار نیر در ادامه از تامین ارزاق عمومی مردم هم خبرداد و گفت: ارزاق عمومی از جمله برنج، شکر،گوشت و مرغ به اندازه کافی ذخیره شده و هیچ مشکلی در خصوص تامین آن وجود ندارد.

وی همچنین از آغاز بکار بسیج سلامت نوروزی در شهرستان نیر خبر داد.

بخشی در ادامه به بازرسی های بعمل آمده توسط گشت های تلفیقی از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 120مورد بازرسی از اصناف شهرستان نیر صورت گرفته که در این خصوص 232 مورد پرونده تشکیل یافته و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی 68 میلیون تومانی محکوم شده اند.

ارسال نظرات