مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

تغییر زمان ثبت نام متقاضیان عتبات عالیات نوروزی

مدیر حج و زیارت گیلان از تغییر زمان ثبت نام قطعی متقاضیان گیلانی عتبات عالیات نوروزی خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان از صبح چهارشنبه، ۴ اسفند انجام می پذیرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۶۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از تغییر زمان ثبت نام قطعی متقاضیان گیلانی عتبات عالیات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به بارش شدید برف در استان گیلان طی روزهای گذشته و احتمال عدم دسترسی برخی از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات جهت ثبت نام قطعی، ثبت نام متقاضیان این استان که مقرر شده بود از امروز آغاز شود، با دو روز تاخیر در ۴ اسفند انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۲ هزار نفر گیلانی متقاضی سفر به عتبات عالیات عراق برای تشرف از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۹۶ هستند، افزود: متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه ها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت کرده اند.

فعال خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان گیلانی می توانند تا صبح روز چهارشنبه، ۴ اسفند برابر اولویت های اعلام شده جهت ثبت نام قطعی و انتخاب کاروان به سامانهhttps://atabat.haj.ir مراجعه و نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

ارسال نظرات