فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)

مدافعان حرم آیینه تمام نمای شهدای دفاع مقدس هستند

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) با اشاره به اینکه مدافعان حرم آیینه تمام نمای شهدای دفاع مقدس هستند گفت: مهمترین ویژگی شهدای مدافع حرم ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۷۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ،  سردار اسداللهی فرمانده لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه تهران بزرگ با حضور در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج پرس در مورد ضرورت توجه به فضای مجازی در کشور گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی امری ضروری است چرا که دشمن تمام تلاش خود را در فضای مجازی انجام می دهد تا جوانان ما را از ارزش های دینی و اسلام دور کند لذا جوانان انقلابی ما باید در فضای مجازی فعال باشند و این عرصه را از دست دشمنان خارج کنند. 
وی افزود: ویژگی بارز این نمایشگاه این است که محتوای محصولات بر مبنای دین اسلام است. از طرفی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی قوت قلبی برای جوانان انقلابی و بسیجیان است که می توانند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند لذا از تمام کسانی که زمینه فعالیت بسیجیان در عرصه فضای مجازی را فراهم می کنند تشکر می کنم.
سردار اسداللهی در پاسخ به سوال دیگری در مورد ویژگی بارز شهدای مدافع حرم گفت: بخشی از شهدای مدافع حرم بازماندگان دوران دفاع مقدس هستند و در حقیقت این عزیزان مزد کار خود را در دفاع از حرم اهل بیت گرفتند و به درجه شهادت نائل آمدند.
فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله افزود: بیشتر شهدای مدافع حرم کسانی هستند که دوران جنگ را ندیده و این جوانان که در جبهه های مقاومت به شهادت می رسند آیینه تمام نمای شهدای دفاع مقدس هستند به این صورت که از بچه های دفاع قدس بار دیگر رونمایی شد. اگر بپذیریم که بچه های دوران دفاع مقدس بزرگ شده حضرت امام خمینی (ره) بودند، بچه های مدافع حرم بزرگ شده امام حاضر ما هستند لذا شاخصه اصلی بچه های مدافع حرم ولایت مداری است.
وی تصریح کرد: نسلی که بر پایه ولایت مداری قدم برمیدارد قطعا باعث فخر مباهات جهان اسلام می شود حتی اگر در این راه جان خود را نیز فدا کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات