خبرهای داغ:
مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:

هر ریال کمک های مردمی به جبهه مقاومت ارزشمند است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ورزقان با اشاره به اهمیت و ارزش مدافعان حرم گفت: باید قدردان افرادی بود که ریال به ریال کمک می‌کنند تا مرز دفاع از عزت و شرافت‌مان، در سه هزار کیلومتری ایران اسلامی‌ حفظ شود چراکه باید از نزدیک تاثیرگذاری این کمک ها را دید.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۰۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: امروز اگر مدافعان حرم و جبهه‌های فرهنگ و مقاومت نبود به فرموده رهبر فرزانه انقلاب باید در کرمانشاه و همدان در مقابل دشمنان، سینه سپر می‌کردیم.

وی با اشاره به ریشه اتحاد مسلمانان و به خصوص شیعیان خاطرنشان کرد: این صلابت و عظمت رهبر فرزانه انقلاب‌ است که ایشان را لایق رهبری مردمانی چون ایرانیان می‌کند و قطعا مرجعیت آیت‌الله سیستانی در عراق از دیگر علل اتحاد مسلمانان است که موجب می‌شود داعش خون‌آشام در موصل مورد محاصره مسلمانان قرار بگیرد و و به زودی و به حول و قوه الهی سوریه و عراق نیز به پیروزی کامل برسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود درباره شان حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: برای رسیدن به آسمان معرفت فاطمی، حتی بلندپروازترین عقول بشر حیران و تیزپروازترین اندیشه بشر از شناخت عمق وجود حضرت فاطمه زهرا(س) عاجز است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: قرآن کریم صامت است و حقیقت قرآن حضرت فاطمه است، چراکه فاطمه زهرا(س) حقیقت نهفته و نقطه تجلی 11 قرآن ناطق است؛ یعنی از دامن حضرت فاطمه، 11 قرآن ناطق به وجود می‌آید و اگر کسی بخواهد این حقایق را درک کند، قطعا به وجود والای حضرت فاطمه پی خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه سوره کوثر به ظاهر از کوتاه‌ترین سوره‌های قرآن است، گفت: از لحاظ محتوا، سوره کوثر عمیق‌ترین سوره قرآن است چراکه در هیچ‌جای قرآن، خداوند صحبت از اعطا باز نکرده است به عبارتی صریح‌تر، فاطمه(س) تفسیر سوره کوثر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان یادآور شد: همانطور که یک ورزشکار برای موفقیت در حیطه خود، قهرمانی را الگو می‌گیرد یا برخی دیگر برای پیشرفت در صنعت از پیشکسوتان و اساتید کمک می‌خواهند، باید پرسید آیا در عالم انسانیت استاد لازم نیست؟ قطعا حضرت فاطمه (س) یکی از بهترین اسوه‌های انسانیت است که فقط کسانی که به معرفت ایشان برسند، خواهند فهمید چرا وقتی پیامبر اسلام فاطمه را می‌دیدند، تمام قامت بر پا می‌ایستادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها