خبرهای داغ:
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد

غفلت از پرداختن به توکل‌ها و توسل‌ها به ائمه(ع) در دفاع مقدس

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: چیزهایی که در دفاع مقدس ما مغفول است و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند همین توکل‌ها و توسل ها به ائمه معصومین(ع) است که این از جمله نکاتی است که ایشان فرمودند با ذره بین باید بگردیم و این موارد را پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار میرزامحمد سلگی در نشست بصیرتی که امروز در سالن کنفرانس اداره کل پزشکی قانونی استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نیکی ها دارای درجاتی است و چیزی بالاتر از شهادت در راه خدا نیست.

وی گفت: این عنایتی که شامل استان همدان و لشکر انصارالحسین(ع) شده است به برکت خون شهدا و آن نورانیت سردار شهید و مدافع حرم «حاج حسین همدانی» و تفقد مقام معظم رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی میرد» بوده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: چیزهایی که در دفاع مقدس ما مغفول است و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند همین توکل‌ها و توسل ها به ائمه معصومین(ع) است که این از جمله نکاتی است که ایشان فرمودند با ذره بین باید بگردیم و این موارد را پیدا کنیم.

وی گفت: در دفاع مقدس توسل به ائمه(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) سرلوحه ما بود که مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گرفت.

سلگی ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق بدهد که از یاران راستین امام زمان(عج) باشیم و بتوانیم وظیفه مان را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات