برای دومین سال متوالی؛

اجرای نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی در بندرعباس

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: نمایش بزرگ فصل شیدایی از دوم اسفندماه برای دومین سال متوالی در بندرعباس به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، داوود میرنژاد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار رفتارنیوز، با اشاره به دومین سال اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در بندرعباس گفت: این برنامه فاخر و ارزشمند سال گذشته با استقبال بی نظیر ۷۰ هزار نفری مردم هرمزگان در ۱۰ شب به نمایش گذاشته شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هرمزگان اظهار داشت: این برنامه دارای مفاهیم بصیرتی، انقلابی، مذهبی و معنوی فراوان و متفاوت از سال گذشته میباشد که سیر تاریخی از خلقت حضرت آدم، دوران برخی از معصومین(علیه السلام)، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و تا ظهور حضرت حجت (عج) را به نمایش می گذارد.

میرنژاد بیان کرد: این برنامه از دوم اسفندماه به مدت ۱۰ شب در ایام فاطمیه دوم از ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه در محل بلوار خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بندرعباس، جنب کمپ اسکان خلیج فارس برگزار می‌شود و از امت ولایتمدار هرمزگان دعوت به‌عمل می‌آید از این کار بزرگ و فاخر دیدن نمایند.

وی با اشاره به ساماندهی و ظرفیت محل نمایش و هزینه بلیط افزود:با توجه به ساماندهی و ظرفیت مکان بلیط این برنامه برای هر نفر ۴۰ هزار تومان می باشد، اما با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، مردم عزیز می‌توانند بصورت رایگان از مکان های مساجد محلات سراسر شهر بندرعباس، مجموعه فرهنگی مکتب الزهراء واقع در دوهزار کوی ملت، مسجد امام رضا(ع)، گل فروشی مینا گل واقع درچهارراه قدس، عینک مثبت واقع در چهارراه مرادی و همچنین کانکس ورودی محل اجرای نمایش نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از هنرمندان این نمایش که نقش مستقیم و موثر دارند جوانان و نوجوانان هرمزگانی می باشند، همچنین با همت جوانان جبهه انقلاب استان و با مشارکت سازمان رسانه ای اوج و موسسه مهنا(مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی ) و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه های اجرایی استان این برنامه به نمایش گذاشته می شود.
ارسال نظرات