راهیان‌نور پیوند دهنده نسل جوان با انقلاب است

راهیان‌نور پیوند دهنده نسل جوان با انقلاب است و آشنایی با خاطرات دلاوری‌ها، ایثار، مقاومت رزمندگان و نشر فرهنگ ایثار شهادت را یکی دیگر از اهداف این اردو برشمرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرنگار بسیج گلوگاه، جلسه ستاد هماهنگی راهیان‌نور گلوگاه  با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسولان شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

در این جلسه حسن حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه عنوان کرد: بسیجیان در قالب کاروان راهیان‌نور مانند هرسال از تاریخ ۱۵اسفندماه تا ۱۰فروردین ماه سال آینده به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: هدف از اعزام بسیجیان نسل سوم وچهارم انقلاب، تجدید میثاق با شهدا، آرمان های امام(ره) و تقویت روحیه ایثار و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه خاطر نشان کرد: راهیان‌نور پیوند دهنده نسل جوان با انقلاب است و آشنایی با خاطرات دلاوری‌ها، ایثار، مقاومت رزمندگان و نشر فرهنگ ایثار شهادت را یکی دیگر از اهداف این اردو برشمرد.

حسنی در پایان گفت: اردوهای راهیان نور کاری ارزشی و  تاثیرگذار برای جوانان است، زیرا مناطق عملیاتی جنوب یک محیط معنوی است که سبب تقویت ایمان و روحیه خودباوری میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها