مسئول نمایندگی ولی فقيه سپاه تهران بزرگ:

انقلاب اسلامی کرامت و حرمت را به ملت ایران برگرداند

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: وحدت و یکپارچگی و داشتن رهبری شایسته از مهمترین و یژگی های این انقلاب مردمی است
کد خبر: ۸۸۲۸۷۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست بصیرتی بسیجیان طلاب حوزه علمیه چیذر  حوزه شهید اندرزگو گفت :انقلاب اسلامی کرامت و حرمت را به ملت ایران برگرداند.
وی افزود: روحانیون و مذهبیون باید دستاوردهای انقلاب رابه مردم بگویند زیرا انقلاب اسلامی کرامت و حرمت را به ملت ایران برگرداند.
وی اظهار داشت: برای حفظ هرچیزی باید جایگاه و منزلت آن را بدانیم تا بهتر در حفظ آن کوشا باشیم. شاید قیمت انقلاب اسلامی برای برخی از مردم روشن نباشد که برای فهم ارزش و جایگاه آن باید گذری به تاریخ انقلاب زد تا دانست که شرایط چه بوده و امروز چیست. اگر شرایط قبل از انقلاب را مردم و جوانان بهتر بدانند برای پاسداری از انقلاب تلاش بیشتری می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقيه  سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه نباید نسبت به موضوعات پیرامون خود بی تفاوت باشند و اگر این اتفاق بیفتد باید انقلاب را در موزه ها جستجو کرد، بیان داشت: انقلاب اسلامی چندین ویژگی دارد؛ اولین آن مردمی بودن است و هنوز همان مردم هستند که برای حفظ انقلاب جان می دهند.

وی فرهنگی و دینی بودن انقلاب اسلامی را ازدیگر ویژگی های انقلاب مردم ایران دانست و گفت: وحدت و یکپارچگی و داشتن رهبری شایسته از مهمترین و یژگی های این انقلاب مردمی است که چطور امام راحل دل های مردم را تسخیر و راه الهی را به آن ها نشان داد.
وی وحدت حول رهبری را از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیاری بعد از رحلت امام خمینی (ره) خواستند رهبری جامعه و انقلاب را دچار مشکل کنند و از رهبری شورایی حرف می زدند تا انقلاب را ازبین ببرند، اما اقتدار رهبری توانست تا به امروز ایران را به این جایگاه برساند.
مسئول نمایندگی ولی فقيه  سپاه تهران بزرگ افزود: استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است در صورتی که در زمان پهلوی هیچ کدام از آن ها وجود نداشت. از لحاظ نظامی ایران در وابستگی کامل بود اما امروز به برکت این نظام از لحاظ توان دفاعی به جایی رسیده ایم که موشک هایی با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر در اختیار داریم.
حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ شبکه و رسانه علیه فرهنگ اسلامی ایران در حال فعالیت است بیان داشت: باوجود همه هجمه ها به برکت انقلاب اسلامی شرایط کشور خوب است.

وی  آزادی را توام با مسئولیت پذیری در مقابل خداوند دانست و گفت: مسئولیت روحانیون در حفظ و حراست انقلاب اسلامی بسیار است و اشرافی گری که رهبر انقلاب در خصوص آن بارها صحبت فرموده اند یکی از آفات انقلاب اسلامی است و آن چیزی که انقلاب را حفظ می کند و رهبری بارها فرموده اند انقلابی گری است. روحانیون، خبرگان و قوه قضائیه و البته پاسداران باید انقلابی باشند .
ارسال نظرات