مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان:

رای‌گیری انتخاب چهره سال 95 صنعت ساختمان آغاز شده است

رای گیری انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان کشوراز ساعت نه صبح روز 30بهمن ماه ازطریق سامانه پیامکی و رای گیری تلگرامی آغاز شده است که تا امروز و در بین 36 شهردار حاضر در انتخابات، دکتر حبیب یگانه شهردار زنجان با 210 رای در رتبه ششم قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۳۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: محمد مرادی به نقل از دبیرخانه «چهره سال صنعت ساختمان» از آغاز رای‌گیری انتخاب چهره سال 95 صنعت ساختمان کشور خبر داد و گفت: درحالی امکان رای گیری انتخاب چهره سال صنعت ساختمان فراهم شده است که کاربران می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن 02122853529و یا ازطریق سامانه رای گیری در تلگرام به آدرس chehre1395_bot نسبت به انتخاب چهره سال صنعت ساختمان اقدام کنند.

وی افزود: براساس این گزارش رای گیری ازطریق سامانه پیامکی و آدرس تلگرام مذکور از 30 بهمن تا ساعت 24 روز دهم اسفند ادامه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان گفت:امسال انتخاب چهره سال صنعت ساختمان در گروه‏های پنج گانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی، نظام مهندسی ومدیران دولتی انجام می ‏گیرد و مخاطبان می ‏توانند در هر دسته به یکی از کاندیداها رای دهند و در نهایت بالاترین رای در هر گروه در سه دسته کلان شهرها، شهرهای متوسط و شهرهای کوچک به عنوان برترین آن گروه و دسته انتخاب خواهد شد.

انتخاب چهره سال 95 که به همت دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان کشور برگزار می‌شود، توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان عمران و ساختمان کشور به دست آورد، این انتخابات هرساله با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت نامزدها در گروه‌های تعیین شده برگزار می شود.

گفتنی است تندیس منتخبان چهره سال گروه‏های پنج گانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی، نظام مهندسی ومدیران وهمچنین چهره سال 95 صنعت ساختمان در جشن پایان صنعت ساختمان طی مراسم رسمی با حضور مسوولان دولتی اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات