معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل:

سازمانی موفق است که از روابط عمومی موفق تر برخوردار باشد

معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری ها گفت:سازمانی موفق است که از روابط عمومی موفق تر برخوردار باشد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ناصر نصیری معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل در نشست مدیران روابط عمومی های ادارات کل ،دستگاه ها و فرمانداری های شهرستان های استان که صبح امروز در محل استانداری اردبیل برگزار شد به تبیین اهمیت نقش وکارکرد روابط عمومی هادر ادارات و دستگاه ها پرداخت وگفت:سازمانی موفق است که از روابط عمومی موفق تر برخوردار باشد .

نصیری با بیان اینکه نباید روابط عمومی ها مورد بی مهری و کم توجهی از ناحیه مدیران قرار گیرند افزود: رشد و نیل به اهداف سازمانی با حمایت و تقویت روابط عمومی ها امکان پذیر است و اگر روابط عمومی ها بتوانند قوی و موفق عمل کنند سازمان موفق خواهد بود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد:از عملکرد روابط عمومی هانه در سطح استان و نه در سطح کشور راضی نیستم چرا که معتقدم روابط عمومی ها بیش از این می توانند موفق تر عمل کنند.وی عدم باور روابط عمومی ها از سوی مدیران ، کمبود امکانات و در برخی موارد ضعف مدیریت روابط عمومی ها را سه دلیل عدم موفقیت روابط عمومی در هر سازمان و دستگاه ها برشمرد و اظهار داشت:روابط عمومی ها در ارتباط صریح و صادقانه با مردم و روشنگری ها نقش موثری می توانند ایفا کنند.

معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه بسیاری از اقدامات دولت تدبیر و امید آنگونه که شایسته است اطلاع رسانی نشده است گفت: اقدامات و برنامه های اجرا شده دولت دوازدهم در جهت ایجاد اشتغال و توسعه ، اقدامات زیربنائی است و نتایج آن در طولانی مدت مشخص و ملموس خواهد بود .
فرهاد عظیمی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل از خدمات و تلاش یکساله اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قدردانی کرد و خواستار همکاری صمیمانه خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه و مسئولان و مدیران روابط عمومی ها با کمیته امداد امام خمینی ره استان دربرگزاری جشن نیکوکاری ، افزایش مشارکت عمومی و امداد رسانی به خانواده های نیازمند شد.

شایان ذکر است در این نشست با برگزاری انتخابات وآرای مخفی مدیران روابط عمومی دستگاه های استان اعضای جدید هیات رئیسه و بازرسان شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بمدت یکسال انتخاب شدند.

ارسال نظرات