حجه الاسلام سرلک در مراسم شهیدآملی مدافع حرم :

فیش های نجومی و بازیهای جناحی نفوذ دشمن در کشور است

استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه امروزه مسئولان به‌دنبال فیش‌های نجومی راه افتادند و برخی نیز به‌دنبال رانت بازی و بازی‌های جنایی کشیده شدند و به بیانات رهبر گوش ندادند، یادآور شد: در زمان امیرالمومنین(ع) و امام حسن(ع) نیز همین بوده که آنها حکومتشان را به مسئولان زمان‌شان دادند.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۱۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: گروهی هستند که تمام وجودشان صادقانه در راه خداوند آماده کردند و زندگی، معدل و فرایند زندگی آنها برای افزایش جبهه حق به‌کار گرفته می‌شود یعنی خودشان را در حال مبارزه می‌دانند.حجت‌الاسلام علی سرلک در مراسم هفتم پنجمین شهید مدافع حرم‌الله آمل شهید مصطفی زال‌نژاد در مصلای این شهرستان اظهار داشت: مردم آمل در طول سال‌هایی که آشنایی خمیرمایه و آن جان مایه ولایی داشته‌اند و با حضور در مراسم تشییع، خاکسپاری و مراسمات دیگر این شهید مدافع حرم‌الله قلب‌شان معارف تجلی بخش خداوند است.

وی با اشاره به اینکه از نگاه قرآن مجید همه انسان‌ها بر روی زمین راه می‌روند زنده نیستند و زندگی فقط فقط در جلوی استجابت حق تعالی است، افزود: آدم‌هایی که زندگی‌شان دعوت شده به تجلی حق با سر و سامان شدند.

سرلک با تاکید براینکه برخی از افراد زندگی می‌کنند و ممکن است عبا و عمامه هم داشته باشند اما زنده نباشند اظهار داشت: بسیاری از افراد به اشاره خداوند پاسخ دادند و زندگی آنها فرصتی برای بندگی است و براین باور رسیدند که خداوند هست.

وی با بیان اینکه مومن وقتی مبارز شد توفیق دعوت حق را استجابت و در ذات ایمان جهاد می کند اگر چه جهاد صحنه‌های متفاوتی چون جنگ، اقتصادی و فرهنگی را دارد اما مهم مبارزه در راه حق است گفت: نماز، روزه و مساجد در عربستان هم هست و مجموعه اعمال براه حق مشاهده می‌شود اما مکانی برای سران فتنه شده است و بر سر مردم یمن بمب می‌ریزد.

سرلک با اعلام اینکه آل‌سعود بسیاری از کشورهای اسلامی جریان انقلاب‌گری را فهمیدند زور می‌گوید و حادثه منا را به وجود می‌آورد، عنوان کرد: بسیاری شاید فکر کنند که دوره شاه و انقلاب اسلامی چه فرقی می‌کرد و در هر دو دوره مسجد و حسینیه بود اما دوره‌ای که مساجد آنها تهدیدی برای اسرائیل و آمریکا نبود فرق می‌کند با دوره‌ای که این اماکن موجب وحشت آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه عبادتی که جریان مبارزه بدست نیامده باشد درست نیست به همین دلیل امام راحل ما را به دعوت استجابت حضرت رسول(ص) و حق و راه امام حسین(ع) را زنده کرد، تصریح کرد: گریه کردن در هیئت‌های مذهبی و تکایا ادامه این راه است و چه بسا این مکان‌ها محل رشد آدم‌های مبارز حق علیه باطل است.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هیئت ظرفی است که چنین تفکرهایی چون دیپلماسی لبخند به خدا تربیت می‌شود و دیپلماسی لبخند به دشمن جواب نمی‌دهد عزت ما در آن در نمی‌آید بلکه دیپلماسی لبخند ما در آواره‌های سوریه بدست می‌آید که علیه حق مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر فحشا، موادمخدر و مواد الکلی در برخی مناسبات رخنه پیدا کردند بدانید برای از بین بردن محفل امام حسین علیه السلام است و این برای کشوری که شهید داده حیف است، افزود: امروز مصطفی زال‌نژاد با چهره خونین به جهان اسلام می‌فهماند که راه باز است و زینب باز هم دارد روی ما حساب باز می‌کند و اساس آن ایمان و جهاد کنار هم است.

سرلک گفت: شهید زال‌نژاد به آنچه که ممکن بود در زندگی خود برسد با شهادتش چندین برابرش رسید.

وی با تاکید براینکه جنگ احد به‌دلیل به‌دست آوردن غنایم منجر به شکست شده چرا که می‌خواستند از این انقلاب ما غنایمی داشته و از این سرسفره سهم خود را بردارند، اظهار داشت: چندین بار مقام معظم رهبری فرمودند که "مردم و مسئولان چرب و چلی دنیا شما را از حقایق دور نکند تا دست از ارزش‌ها بکشید."

این استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه امروزه مسئولان به‌دنبال فیش‌های نجومی راه افتادند و برخی نیز به‌دنبال رانت بازی و بازی‌های جنایی کشیده شدند و به بیانات رهبر گوش ندادند، یادآور شد: در زمان امیرالمومنین(ع) و امام حسن(ع) نیز همین بوده که آنها حکومتشان را به مسئولان زمان‌شان دادند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شهید زال‌نژاد پیغام مهمی دارد و اینکه ما هستیم و اگر در یک‌هزار و سیصد سال پیش تنها بودید امر با وجود این شهدا مدافع حرم‌الله به این است که نمی‌گذارند بار دیگر زینب تنها بماند.

سرلک با بیان اینکه شهید زال‌نژاد غیر شهادت حقش نبود با وجود رشادت‌هایی که در سوریه از خود نشان داده است، بیان کرد: برگزاری این جلسات شهدا را ما نیاز داریم و با توجه به جریاناتی که از سوی دشمنان با شبکه‌ها، ماهواره‌ها و نقشه‌های متفاوت برای جوانان ما ترتیب می‌دهند با آمدن شهید و مراسمات محرم کاسه و کوزه‌شان به هم می‌ریزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها