خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا:

امروز منویات رهبر فرزانه انقلاب، راه نجات است

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص شهدای مدافع آذربایجان شرقی، با اشاره به دغدغه های رهبرفرزانه انقلاب در خصوص فرهنگ، گفت: امروز راه نجات در خصوص مشکلات و اسیب های فرهنگی منویات ایشان است.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۵۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغری با بیان اینکه رهبر انقلاب در هیچ موضوعی به اندازه فرهنگ ورود نیافته و تاکید ندارند، افزود: بنا به سفارش ایشان باید جبهه جهاد فرهنگی انقلاب اسلامی در این خصوص شکل گیرد.

وی با تاکید به اینکه جبهه امروز جنگ نرم است و باید در خصوص فرهنگ جهادی کار کرد، اظهار داشت: سیره شهدا امروز بهترین محتوا در این جهاد فرهنگی است که باید از آن استفاده کافی را کرد.

اصغری اظهار داشت: شهدای مدافع حرم که امروز برای امنیت و استقلال کشورمان آن سوی مرزها جهاد کرده و به شهادت رسیدند ادامه دهندگان راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند و مسیر آن ها همچنان ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: امروز باید سیره شهدای دفاع مقدس که همچنان پس از گذشت سال ها برمی گردند و شهدای مدافع حرم به عنوان منابع غنی در قالب های مختلف کار شده و به نسل جوان و آینده منتقل شود.

ساعتی پیش آیین رونمایی کتاب جولان بر فراز جولان در خصوص خاطرات و زندگینامه شهدای مدافع آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی برگزار  و در آن از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها