افزایش 31 درصدی ارزش کشفیات قاچاق و ارز

ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق کهگیلویه و بویراحمد پارسال 220 میلیاد ریال بود که امسال به 289 میلیارد ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۷۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان با اعلام این خبر گفت: دراین رابطه هزار و 560 نفر هم دستگیر شدند.
بهمنی افزود:تلفن همراه،لوازم آرایشی و بهداشتی،برنج،ال.ای.دی، و لوازم خانگی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم در این نشست با اشاره به ساماندهی خودروهای فروشنده میوه در ورودی و خروجی های شهرها گفت: رانندگان و وانت بارهای فروش میوه باید دارای کارت هوشمند ساماندهی باشند.
خوان پایه افزود: تاکنون کارت هوشمند برای 25 راننده و 57 خودرو صادر شده است.
معاون رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست گفت: وضعیت جمعه بازاریاسوج به لحاظ ورود قاچاق کالا و رعایت نکردن موازین شرعی نیز باید بررسی و در دستور کار قرار گیرد.
گشتاسبی افزود:دستگاه های اجرایی متولی باید همانند گذشته از ورود کالاهای قاچاق و همچنین خارجی در نمایشگاه ها جلوگیری کنند و این موضوع را به جدیت در دستور کار خود قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست با بیان اینکه ورود کالاهای قاچاق به استان بر امنیت و سلامت مردم تاثیر گذار است گفت:دستگاههای مربوط تا آخرین مرجع قانونی با حساسیت و تعامل بیشتری فعالیت کنند تا زمینه قاچاق کالا و ارز در استان همانند گذشته برای قاچاقچیان دشوار شود.
محمدی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان افزود: حمایت از تولید داخلی و ملی، سرمایه گذاری داخلی، جلوگیری از فساد، رونق اقتصادی و فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال زایی از جمله اهداف مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز در استان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار