فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تأکید کرد:

توجه ویژه به ارتباط دانش آموزان با مساجد

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بازدید از سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ارتباط بیشتر دانش آموزان با مساجد تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۱۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از معاونین این سپاه از بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری بازدید و از نزدیک فعالیت های این سازمان را مورد بررسی قرار داد.

سردار علی محمد اکبری در این بازدید با اشاره به اولویت قرار گرفتن قشر دانش آموزی در برنامه های سازمان بسیج مستضعفین، بر لزوم هم افزایی سایر اقشار با قشر بسیج دانش آموزی تاکید کرد.

سردار اکبری گفت: تقویت ارتباط مدارس و مساجد و همچنین ارتباط دانش آموزان با مساجد و تشکیل حلقه های صالحین در مساجد در زمان اوقات فراغت دانش آموزان بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی، همچنین خواستار اهتمام بیشتر نسبت به برنامه ریزی جهت اجرای طرح های عملیاتی در راستای حضور حداکثری دانش آموزان و قشر جوان و نوجوان در مساجد و شرکت در نمازهای جماعت مساجد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، نسبت به استفاده از ظرفیت های بسیج دانش آموزی جهت پررونق کردن حضور دانش آموزان در مساجد و نمازهای جماعت مساجد نکاتی را خاطر نشان کرد.

در این دیدار، سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیرمقدم به فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و هیئت همراه، گزارشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی را ارائه کرد.

ارسال نظرات