جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار اردبیل برگزار شد

استاندار اردبیل گفت:بایدتمهیدات لازم برای تامین و دسترسی آسان مردم به کالای مورد نیاز شب عید بویژه میوه و مواد غذائی اندیشیده شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۴۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ،دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ، بر نظارت و کنترل بیشتر بر نحوه توزیع کالا و ارائه خدمات در ایام عید نوروز تاکید کرد و گفت:بایدتمهیدات لازم برای تامین ودسترسی آسان شهروندان به کالای مورد نیاز شب عید بویژه میوه و مواد غذائی اندیشیده شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه عید نوروز نباید فرصتی برای سودجوئی عده ای قرار گیرد ، بیان کرد: ارزان فروشی و ارائه تخفیف در اعیاد و روزهای بخصوص سال باید فرهنگ سازی شود تا نیاز مردم با در نظر گرفتن سود متعارف فروشنده ها تامین شود و روزهای عید به جای خوشحالی و شادمانی به نگرانی و درماندگی تبدیل نشود.

در این جلسهکه شامگاه روز سه شنبه در محل استانداری اردبیل برگزار شد عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز از تامین و ذخیره سازی 400تن مرغ منجمد جهت تامین بخشی از نیاز مردم در ایام عید نوروز خبر داد و گفت:گوشت گوساله منجمد برزیلی نیز خریداری شده است و از بابت تامین مواد گوشتی از قبیل مرغ و گوشت قرمز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

غلامرضا میرزا حسینی مدیر کل تعاون روستائی استان نیز از تامین 1200تن میوه شب عید از جمله پرتغال و سیب خبر داد و گفت:114تن پرتغال در حال حاضر در سردخانه های استان نگهداری می شود.وی افزود:60درصد میوه های تهیه شده شب عید برای مصرف اهالی استان داخلی و 40درصد وارداتی است.

ارسال نظرات