مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه صداوسيما:

جمهوری اسلامی نمی‌گذارد فلسطین به مسئله فرعی تبدیل شود

خسروی گفت: جمهوری اسلامی با برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نگذاشت بار دیگر مسئله فلسطین در پیچ و خم تحولات زودگذر منطقه به فراموشی سپرده شده و به مسئله فرعی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۶۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
خسروی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: وقایع تاریخی فلسطین این تجربه ذی قیمت را پیش رویمان گذاشته است که تنها مقاومت و ایستادگی است که می تواند فلسطینی ها را از دست غده سرطانی و نکبت 70 ساله اسرائیل رهایی ببخشد.
 
وی افزود: صهیونیست ها و حامیان غربی و آمریکایی اش که در طی سال های گذشته از هر اقدامی برای تحقق رویای نیل تا فرات چشم پوشی نکردند، هرگز بر اساس مذاکره گامی عقب نگذاشتند و این جریان مقاومت بود که با ایستادگی در فلسطین، لبنان و سوریه، صهیونیست ها را مجبور به عقب نشینی کرد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با بیان فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و ایران همواره کوشیده بر خلاف سیاست آمریکا و کشورهای غربی که دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین هستند، این مسئله را با اقدامات مختلفی زنده مثل روز قدس و برگزاری راهپیمایی و اجلاس ها و نشست هایی برجسته سازی کند، افزود: جمهوری اسلامی اکنون که خاورمیانه درگیر جنگ های نیابتی نظام سلطه در منطقه است، بار دیگر با برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نگذاشت مسئله فلسطین در پیچ و خم تحولات زودگذر منطقه به فراموشی و به مسئله فرعی تبدیل شود.
 
خسروی با اشاره به اینکه امروز رییس جمهور تازه کار آمریکا پس از نیم قرن ژست دروغ دولت آمریکا مبنی بر میانجیگری در مسئله فلسطین، نقاب دروغ را برداشت و موضع اصلی آمریکا را در مسئله فلسطین را روشن کرد، افزود: ترامپ همنوا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با صراحت گفته است که اعتقادی به راه حل دو دولتی برای مسئله فلسطین ندارد و نمی تواند ظهور کشور مستقلی به نام فلسطین را در کنار خود قبول کند.
 
وی به خبرگزاری دانشجو گفت: حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، پیام روشنی برای همگان دارد. اقدامات عملی آمریکا بر خلاف گفتار سال های گذشته مقامات آمریکایی مبنی بر مذاکره برای صلح نشان می دهد که صهیونیست ها و آمریکا و حامیان غربی اش اساسا اعتقادی به راه حل مذاکره نداشته و مذاکره با آمریکا و صهیونیست ها  در هر موضوعی یک راه از پیش شکست خورده است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما همچین ضمن انتقاد جدی به برخی مسئولین داخلی در قبال مسئله فلسطین تصریح کرد: برخی مسئولین برخلاف اصول اساسی جمهوری اسلامی و  توصیه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که دفاع از مظلوم است، در این موضوع مهم و اساسی هم در حوزه سخن و هم در عمل، چندان موضوع را جدی نگرفته و کوتاهی می کنند.
ارسال نظرات