مسئول بسیج حقوقدانان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

اعزام 80 نفر از حقوقدانان نخبه تهران به سرزمین های راهیان نور

بهادری گفت: در تهران 80 نفراز حقوقدانان نخبه را به سرزمین های راهیان نور اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۸۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

دکتر بهادری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان در اسفند ماه بیان داشت: روز پنج شنبه( 5 اسفند ماه ) اختتامیه همایش حقوق سبز  پیرامون بحث حقوق محیط زیست برگزار می شود.

وی افزود: در این رابطه از اوایل سال آغاز به کار کرده بودیم که این همایش با همکاری بخش های دانشگاهی و اجرایی مرتبط با موضوع محیط زیست برگزار شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

این مقام مسئول با اشاره به موضوعات این همایش خاطر نشان کرد: در این همایش مشکلات ناظر بر مسائل محیط زیستی مانند جنگل خواری، کوه خواری، دریاخواری و جرائم محیط زیست و آلودگی آب و هوا و گرد و غبار و امثالهم از نظر حقوقی برگزار شد و پنج شنبه اختتامیه آن با حضور دادستان کل کشور در استان گلستان شهرستان گرگان برگزار می شود.

دکتر بهادری با اشاره به برنامه این سازمان برای اردوهای راهیان نور گفت: در تهران 80 نفراز حقوقدانان نخبه را به سرزمین های راهیان نور اعزام خواهیم کرد و به صورت غیر متمرکز هم در همه استان ها این کار را انجام می دهیم. در بسیج مرکز قوه قضائیه نیز به صورت جداگانه اعزام به راهیان نور خواهیم داشت.


ارسال نظرات