خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی:

تقویت جبهه فرهنگی هدف مهم جشنواره کارتون استکبارستیزی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در آستانه برگزاری آیین پایانی نخستین جشنواره کارتون استکبارستیزی، هدف مهم این جشنواره را تقویت جبهه فرهنگی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۰۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

هادی هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، استفاده از ظرفیت هنرمندان فعال در رشته کارتون کشور را در این جشنواره در راستای لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب برای وحدت و نقش آفرینی در حوزه مبارزه با استکبار و ترسیم جنایات آن ها از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری سازمان بسیج شهرداری تبریز و انجمن کارتونیست های آزاد تبریز برگزار می شود، افزود: طی بیش از دو ماه که دبیرخانه این جشنواره فعال بود 481اثر از 146 هنرمند کارتونیست به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این هنرمندان از 27استان و 42شهر کشور در آن شرکت کردند.

هاشمی همچنین از عرضه کتاب این جشواره که در آن آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره به چاپ رسیده، خبر داد و گفت: در این کتاب یکصد و یک اثر چاپ شده که همزمان با آیین پایانی جشنواره از آن رونمایی می شود.

این مسئول فرهنگی با قدردانی از دست اندرکاران و انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان، برگزاری این جشنواره را در تبریز فرصت مهمی برای نشان دادن فکر واندیشه هنرمندان استان در راستای تبریز 2018 دانست و ابراز امیدواری کرد که هنرمندان بتوانند در این عرصه نیز صلابت و قدرت انقلابی خود را نشان دهند.

آیین پایانی نخستین جشنواره سراسری کارتون استکبارستیزی پنجم اسفند در تلار مبین تبریز برگزار و در آن برگزیدگان این جشنواره معرفی می شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها