برگزاری نخستین همایش کشوری قرانی یاسین در بندرعباس

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در اولین همایش کشوری قرآنی یاسین در بندرعباس گفت: بکارگیری درست آموزه های قرآنی جامعه را از آسیب های اجتماعی حفظ می کند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، منصور اخلاقی پور در جمع مسئولین و سرلشکرهای قرآن یاسین در سالن غدیر بندرعباس افزود: با نهادینه شدن ارزش های اسلامی در رفتارهای مسمانان ایرانی آمار طلاق، اعتیاد و مصرف مشروبات الکلی نیز در جامعه کم خواهد شد.
غلامرضا خالصی، مدیرعامل موسسه خیریه فرهنگی اجتماعی رهروان فضیلت در این مراسم گفت: تشویق به شرکت در نماز جماعت، احترام به والدین، ارتباط با قرآن، خواندن زیارت عاشورا، شرکت در هیات های مذهبی، برگزاری مراسم اعزام خدام امام رضا به استانها و برگزاری جشنهای در دهه کرامت از جمله برنامهalt های مهم این موسسه است
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هم گفت: باید تمام کشور در آشنایی با فرهنگ قرآن مشارکت کنند زیرا عدم توجه به آن موجب عقب افتادگی جامعه است.
حجت الاسلام معصومی نژاد افزود: قرآن هدایت است و انسان را از گناه و جرم در جامعه دور می کند.
وی گفت: تلاوت قرآن خصوصا سوره یاسین پنج شنبه ها باید در هیات های مذهبی در استان گسترده تر شود و سوره یاسین آینه کامل شناخت توحید، نبوت، امامت، معاد و ملکوت شناسی است.

ارسال نظرات