امام جمعه نیر در مراسم عصر شعر:

انتقاد با زبان شعر باید از روی انصاف و منطق صورت گیرد

امام جمعه نیر در مراسم عصر شعر و تجلیل از شاعران گفت: انتقاد با زبان شعر باید از روی انصاف و منطق صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۸۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، عصر شعر "قنوت عشق" با حضور شاعران استانی در فرهنگسرای الغدیر نیر برگزار شد.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در مراسم عصر شعر و تجلیل از شاعران به نامی شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین که در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار شده به اهمیت بیان انتقاد و پیشنهاد اززبان شعر و شاعری اشاره کرد و گفت: شاعران همکار خداوند و انبیا هستند و شعر گفتن یک هنر است و شاعر هنرمند است.

امام جمعه نیرافزود: طبیعت یکی از زیبایی های خالق هستی است و شاعران میتوانندآن را با زبانی زیبا به گوش مردم برسانند.

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با بیان اینکه شاعران می توانند مشکلات مردم را بازبان شعربه گوش مسئولان برسانند افزد: انتقاد بد نیست فقط باید اول محاسن کار گفته شود سپس معایب آن بازگو شده و در انتقاد باید انصاف و منطق رعایت شود.

امام جمعه نیر برگزاری چنین محافل ادبی و شعر را که مسائل و مشکلات مردم به زبان شعر گفته می شود را مدیون خون شهدا و انقلاب عنوان کرد.

در این مراسم 15نفر از شاعران بنام استان و کشوری اشعار خود را سرودند.

در پایان این مراسم از شاعران نامی آقایان ولی محمدی و ابوالفضل محبی از شهرستان اردبیل، محمدنوری از نمین، رحیم اسدالهی از سرعین و روزبه صمدی و علی سعادتخانی از نیر تجلیل بعمل آمد.

همچنین از برندگان مسابقه عکاسی آزاد به ترتیب حسن فرهودی مقام اول، فرشید امامی مقام دوم، امین فرهادی مقام سوم، امیرحسین برومند مقام چهارم و محمد فرجی مقام پنجم را کسب کرده بودند تجلیل شد.



ارسال نظرات