مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان:

شایستگی و توانمندی های مهندسان ایرانی در جهان ، امروز بر کسی پوشیده نیست

شایستگی و توانمندی های مهندسان ایرانی در جهان ، امروز بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم مهندسان ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به اجرا درآورند.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان در مراسم بزرگداشت روز مهندس در اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به مهندسین حوزه نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: مهندسی جز مشاغل بسیار مهم و ارزشمندی است که دقت، هوشمندی، ظرافت و در نظر گرفتن همه جوانب کار را می طلبد.

مهندس علی عسگری افزود: تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همواره مفتخر به داشتن مهندسان و دانشمندان فرهیخته ای بوده که پایه گذار تمدن این مرز و بوم بوده اند.

وی تاکید کرد : امروز هم با تقویت اخلاق حرفه ای و روحیه خودباوری در جامعه مهندسی می توان شاهد تحولات عظیم در این عرصه بود.

مهندس عسگری اظهار داشت: شایستگی و توانمندی های مهندسان ایرانی در جهان ، امروز بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب در گذر از پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم ، مهندسان ایرانی بتوانند رسالت خود رادر سازندگی ، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به اجرا درآورند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان همچنین با تاکید ویژه به اهمیت نظارت دقیق به ساختمان های آموزشی بیان داشت : خوشبختانه نظارت عالی مهندسان این اداره کل همواره موجب کسب رتبه های برتر نظارتی در استان شده و این موضوع از مباهات و افتخارات این اداره کل می باشد که انشالله با همت و تلاش مستمر همکاران این افتخار پایدار و ماندگار خواهد ماند.

این مقام مسئول در پایان از مهندسان حوزه نظارت دعوت کرد : همواره با تاسی از دستورات دین مبین اسلام و رعایت وجدان کاری و حرفه ای، ایمن سازی فضاهای آموزشی را مورد توجه ویژه خود قرار دهند و در عرصه جهاد علمی و ارائه مقالات ملی و بین المللی در حوزه تخصصی خود پیشگام باشند.

ارسال نظرات