همزمان با ایام شهادت بانوی مظلوم عالم؛

استان یزد،میزبان چهار لاله ی دفاع مقدس می شود

همزمان با ایام شهادت بانوی مظلوم عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس به استان یزد منتقل خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید هدایت بنی‌فاطمه، نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: استان یزد هفته آینده همزمان با ایام شهادت بانوی مظلوم عالم حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وی به زمان خاکسپاری این شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: چهار شهید گمنام یک شنبه هفته آینده، هشتم اسفندماه به استان یزد وارد می شوند و پس از اجرای برنامه های مختلف که از قبل پیش بینی شده به شهرهای مختلف استان یزد منتقل خواهند شد.

بنی فاطمه با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری این شهدا همزمان نخواهد بود، افزود: زمان خاکسپاری و تشییع چهار شهید گمنام در شهرهای مختلف استان متفاوت است و بصورت همزمان اجرا نمی شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد با اشاره به اینکه پیکر یک شهید در روز سه شنبه10اسفندماه تشییع و خاکسپاری در دانشگاه شهید مطهری شهرستان تفت انجام می گیرد، اظهار داشت: پیکر شهید دیگر در روز بعد یعنی 11 اسفندماه در دانشگاه آیت الله حائری میبد تشییع می شود.

بنی‌فاطمه در پایان به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید دیگر همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر مروست اشاره کرد و گفت: این تشییع در شهر مروست و حسینیه مرکزی این شهر انجام خواهد گرفت.

لازم بذکر است، دو شهید گمنام در عملیات بدر در شرق دجله، یکی از آنها در عملیات والفجر1 در فکه و دیگری در عملیات خیبر در مجنون تفحش شدند که سن آنها از 17 تا 25 بوده است. 
مراسم استقبال روز یکشنبه ساعت 10 صبح فرودگاه
 
ارسال نظرات