امام جمعه خرم آباد:

رسیدگی به مشکلات مردم مطالبه رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:رسیدگی به مشکلات مردم توسط مسئولان مطالبه رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۹۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی،  درخطبه های نماز جمعه امروز شهر خرم آباد، گفت: حضرت فاطمه(سلام الله علیه) بهترین و برترین الگو برای زنان در همه اعصار و زندگی آن حضرت برای همگان الگو و سرمشق زندگی است.
 
وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا ( سلام الله علیه) نخستین شهیده حریم ولایت است، اظهار داشت: باید از فرصت فاطمیه برای تقویت فرهنگ دینی و همچنین تقوین پیوند با ولایت بهره گرفت.  
 
امام جمعه خرم آباد، در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات مردم  توسط مسئولان مطالبه رهبر معظم انقلاب است.  
 
آیت الله میرعمادی، ابراز کرد: مسؤولان باید به فکر مشکلات مردم باشند و با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
 
وی با بیان اینکه امروز مردم از مشکلاتی چون گرانی و بیکاری  رنج می برند، فازود: مردم مشکلات فراوانی دارند که  اشتغال، بیکاری، رکود و گرانی باید با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان برطرف شود.
 
 
 
مسئولان کارنامه خود را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارائه دهند
 
 
 
آیت الله میرعمادی، در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حال سپری شدن است، بیان کرد: در این روزها باید مسئولان کارنامه خود را در راستای شعار سال اعلام کنند.
 
وی  با بیان اینکه بیان عملکرد مسئولان موجب تقویت روحیه امید در مردم می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بگویند که دراین سال چه اقداماتی انجام دادند.
 
خطیب جمعه خرم آباد، در ادامه به برخی اقدامات در منطقه اشاره کرد و افزود: حرکت خزنده ای در منطقه برای پیگیری خط سازش دنبال می شود، در مقابل خط مقاومت که رژیم صهیونیستی را به افول برده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، افزود: جای تعجب است که عربستان سعودی که خود عامل پرورش تروریست های در منطقه است و دست در خون مردم منطقه دارد، ایران را حامی تروریست می نامند. 
 
وی با بیان اینکه حمایت از مظلومان و جبهه مقاومت اسلامی از آرمان های ملت ایران اسلامی است، افزود: امروز حامیان واقی تروریست  شامل اسراییل، عربستان و ترکیه همنوا می شوند و در کنفرانس مونیخ موضع مشترک می گیرند.  
 
نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه در این کنفراس ترکیه اعلام کرده است می خواهد جلوی قدرت ایران را بگیرد، عنوان کرد: به رغم توطئه های دشمنان، دنیا بداند قدرت ایران اسلامی از قدرت اسلام، مکتب، بیداری و مقاومت برخواسته است و با اتحاد ملت در برابر دنیای استکبار و تروریست ها دست پرورده  آنان در منطقه ایستادگی خواهد کرد.
 
امام جمعه خرم آباد، در ادامه به روز امور تربیتی اشاره کرد و افزود: تربیت صحیح فرزندان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
 
وی با بیان اینکه تربیت یعنی به معنای ایجاد تعادل و هماهنگی بین قوای انسانی است، افزود: تربیت صحیح برگرفته از مکتب دینی  و سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) است.
 
آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه حساسیت تربیت به حدی است که خداوند مسؤولیت تربیت را به ائمه اطهار و انبیا واگذار شده است، ادامه داد: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال گمراهی خانواده از تربیت فرزندان و قالب کردن شیوه های تربیتی غربی و سبک زندگی غربی در جامعه هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز در سایه فضای مجازی، ماهواره و رسانه ها  جوان و نوجوان در معرض شدیدترین هجمه ها قرار دارند، تاکید کرد: امروز در حالی فضای مجازی اعتماد عمومی را سلب کرده است که خود از بزرگترین ابزارهای توطئه دشمنان است.
 
 
آیت الله میرعمادی، افزود: فضای مجازی خطری بزرگ برای خانواده ها، و نسل جوان و نوجوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: توجه به اصل تربیت صحصح و دینی فرزندان و صیانت از حریم خانواده در برابر توطئه های دشمنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 
امام جمعه خرم آباد، با تاکید بر ضرورت مشارکت خانواده ها و مراکز تربیتی چون آموزش و پرورش در تربیت صحیح فرزندان و آگاه سازی آنان نسبت به توطئه های دشمنان اظهار کرد: تربیت دینی مهم ترین راه مقابله با هجمه دشمن و بیمه سازی نسل جوان در برابر تفکر سکولار در عصر حاضر است.
ارسال نظرات