مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه خاتم:

حلقه های صالحین قدرت نرم ما در مقابل تهدیدات دشمن است

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه خاتم در منطقه رزمایش گردان های بیت المقدس حلقه های صالحین را قدرت نرم ما در مقابل تهدیدات دشمن خواند .
کد خبر: ۸۸۳۰۲۱۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ همزمان با برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان خاتم حلقه های صالحین در منطقه رزمایش تشکیل جلسه دادند .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری مسئول تربیت و اموزش بسیج سپاه خاتم در جمع بسیجیان حاضر در حلقه ها با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با تجربه ای که از هشت سال دفاع مقدس از ایران دارند و می دانند که از طریق نظامی و جنگ سخت نخواهند توانست بر ایران ضربه ای وارد کنند ،با تغییر تاکتیک روی به جنگ نرم آورده اند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد دشمنان با هدف قرار دادن اعتقادات و ارزش های جامعه سعی در نفوذ و تغییر افکار و باورها دارد تا از این طریق بتواند بر جامعه ایران اثر بگذارد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی پیرو مکتب عاشورا هستند به بیان اهمیت و جایگاه حلقه های صالحین اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از راه های کنترل و ناکام گذاشتن دشمن در جنگ نرم افزایش بینش و بصیرت در زمینه های مختلف اعتقادی ، سیاسی ، معرفتی است و این امر با تشکیل و حضور فعال در حلقه های صالحین که به نوعی قدرت نرم ما محسوب میشود محقق خواهد شد .

 
ارسال نظرات