امام جمعه شهرستان قدس:

کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه در تهران، لرزه به تن دشمنان اسلام انداخت

امام جمعه شهرستان قدس گفت:دشمنان اسلام از وجود جمهوری اسلامی هراس دارند،زبرا پاسخگوی ندای مظلومان جهان است و کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، لرزه به اندام دشمنان اسلام و انقلاب انداخت.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم امیراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس، در خطبه اول نماز عبادی-سیاسی این هفته شهرستان،که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان قدس همراه بود، ضمن توصیه به تقوا و رعایت حدود الهی،با توجه به سالروز  تشكيل بنياد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمينى(ره) در سال1357اظهار داشت:ما مدیون خانواده معظم شهدا هستیم و سخت تر  از آن جانبازانی هستند که چندین سال با قطع نخاع ،تحت پرستاری خانواده هایشان می باشند که در سایه ایثار و رشادت این عزیزان و خانواده هایشان ما  به دنیای خود رسیده ایم و دارای امکانات خوبی می باشیم.

وی افزود:به لطف شهدا و جانبازان در آسایش وامنیت  زندگی می کنیم، که باید قدردان و شکر گزار آن باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان با توجه به فرموده های، مقام معظم رهبری در ششمين كنفرانس بين‏ المللى حمايت از انتفاضه فلسطين تاکید کرد: امام (ره) روزی دنیای کفر  را که مدعی بود کار اسلام تمام شده است بهم ریخت و خواب  را از چشمانشان گرفت و امروز هم می بینیم رهبر معظم انقلاب  در این کنفرانس چگونه به اندام اسرائیل و امریکا لرزه انداخت .

میر احمدی در این باره اضافه کرد:امروز دشمنان اسلام حتی از نام و شعار انقلاب هراس دارند و چه برسد به عمل انقلاب،زیرا میدانند جمهوری اسلامی پاسخگوی ندای مظلومان جهان است و آنها نیز سرکوبگر ملتهای جهان اند،که همین کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه مردم فلسطین  در تهران،لرزه به اندام دشمنان،بخصوص رژیم صهیونیستی انداخت.

وی افزود:اگر خداوند نعمتی به انسان ارزانی میدارد، اعم از زیبایی، هنر و یا هر قابلیت و توانایی دیگری که حضرت حق در ذات ما نهادینه ساخته است، بسیار مهم است که برخود غره نشویم و آن استعداد در مسیر غلط شکوفا نشود و انسان را به سمت فساد هدایت نکند و در مسیر درست و به نفع اسلام و مسلمین و رضای خدا از آن بهره جویی کنیم.

میر احمدی با اشاره به اهمیت خود شناسی مومنین تاکید کرد: اولین و بزرگترین دشمن انسان، هوای نفس است و باید بسیار مواظب باشیم که در مسائل مختلف دنیا هوای نفس بر ما چیره نشود و نظارت نفس و همواره به یاد خدا بودن این مساله مهم را ممکن میسازد.


وی این بار به سیره ی پیامبر اکرم اشاره و عنوان کرد: آشتی دادن مومنین از مهمترین نکات سیره ی پیامبر است و در اسلام نبوی، هیچ مومنی نباید هنگام قهر بودن و اختلاف با دیگر انسانی در آسایش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی در پایان خطبه اول نماز جمعه این هفته خاطر نشان کرد: همه  مسلمانان با هم برادرند و اگر بیین دو برادر مسلمان اختلافی پیش امد برهمه ی مسلمانان واجب است تا بین آن ها وحدت ایجاد کنند.

امام جمعه شهر قدس در خطبه دوم نماز عبادی- سیاسی این هفته شهرستان قدس که با سوگواری در رسای دخت نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) آغاز شد عنوان کرد: مناسبت های مختلفی در هفته پیش رو داریم که شهادت حضرت فاطمه (س) در آن قرار دارد که لازم ات همه ما به صورت ویژه به آن توجه داشته باشیم.

وی گفت: در هفته پیش رو مناسبت دیگری هم داریم که بسیار ارزنده است بدین صورت که در پایان هفته هیئات مذهبی در اجتماع فاطمیون در یکی از میادین شهر گرد هم آمده و به عزاداری در رسای دخت گرامی پیامبر (ص) خواهند پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی عنوان کرد: امام راحل (ره) یکی از سربازان برحق امام زمان بود که آمد و توطئه ها و آینده ی جهان کفر را برهم ریخت و خواب را از چشمان رژیم استکبار گرفت .

میر احمدی تصریح کرد: طی هفته اخیر کنفرانس انتفاضه فلسطین در تهران با سخنرانی خلف صالح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) در تهران برگزار شد که کلام پرنفوذ رهبر انقلاب و روشن و مبینش هم راهنما بود و هم اینکه قدرت و صلابت کلامشان رعشه بر اندام اسرائیل و امریکا انداخت.

امام جمعه شهر قدس گفت: مناسبت های دیگری نیز در هفته پیش رو داریم که یکی از انها سالروز تاسیس بنیاد مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) در سال ۵۷ بود .

وی در خاتمه متذکر شد: همه ما به نحوی از سفره انقلاب بهرمند شده ایم و این وظیفه را داریم که هر انچه در توان داریم به کار گرفته تا در جهت اعتلای کشور و انقلابمان حرکت کنیم و لازم است همه ما مبلغ دین و انقلابمان باشیم و در این مسیر حرکت در مسیر دستورات رهبر معظم انقلاب همچنان بر قدرت بلامنازع کشور خواهد افزود.
ارسال نظرات