خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

نگاه سیاسی برای جامعه ورزشی سم است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شود چرا که نگاه سیاسی در جامعه ورزش سم است و آنچه برای ما مهم بوده پیشرفت شهرستان است .
کد خبر: ۸۸۳۰۲۸۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در نشست با هیأت‌های ورزشی شهرستان نهاوند در رابطه با کمبود بودجه به تنگناهای اقتصادی دولت اشاره و اظهار کرد: هنر مدیر این است که درعین نبود امکانات اعمال مدیریت را با کمترین زاویه انحراف داشته باشد.

وی عنوان کرد: برای توسعه ورزش شهرستان 6 بار با وزیر ورزش دیدار داشته ام و مدیرکل ورزش را برای حل مشکل ورزش استان به وزارت ورزش برده ام و در یک فقره 80 میلیون تومان اعتبار برای ورزش شهرستان گرفتم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فعال شدن مجمع خیرین ورزش در خصوص مجموعه ورزشی علیمرادیان گفت:به درخواست مهندس علیمرادیان پیگیر برگرداندن مجموعه ورزشی به خود ایشان هستم که به صورت خصوصی توسط ایشان اداره شود.

وی ابرازد داشت: باید نگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شود چرا که نگاه سیاسی در جامعه ورزش سم است و آنچه برای ما مهم بوده پیشرفت شهرستان است .

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز با اشاره به بدهی 80 میلیون تومانی اداره ورزش جوانان شهرستان نهاوند گفتتاکنون پنج مدال کشوری و 150 مدال آسیایی کسب شده و 24 ورزشکار به تیم ملی دعوت شده است.

محرم روزبه افزود: 4هزار ورزشکار سازمان یافته را داریم و هیأت ورزش‌های همگانی توانسته بین استان و کشور مقام خوبی کسب کند.

در ادامه نیز مسئولین هیأت‌های ورزشی مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند که اهم خواسته هیأت‌ها برطرف کردن تنگناهای مالی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات