امام جمعه نیر:

بکارگیری مدیران پروازی حیف و میل بیت المال است

امام جمعه نیر گفت: استفاده از اموال بیت المال برای فعالیت های شخصی حرام است، مسئولی که با ماشین مخصوص بیاید و با ماشین مخصوص برود، به درد مردم نمی خورد.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر گفت: نقش معلم تنها در فرآیند آموزشی و یادگیری خلاصه نمی‌شود و ظاهر امر است که تصور می‌کنیم معلمان فقط مسوول انتقال دانش و تحقق فرآیند یادگیری هستند در حالی که یک معلم، مجموعه‌ای از عناصر تعلیم و تربیت مانند دانش‌افزایی، مهارت آموزش، تربیت اجتماعی و اخلاق و سلامت روح و روان فرزندان ما را باید مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و تربیت کاملاً با هم در ارتباط است و حضور و الگوقرار گرفتن معلمان از سوی دانش‌آموزان خود واجد جنبه‌های تربیتی است و استفاده از واژه پرورش و آموزش به جای آموزش و پرورش می تواند بر اهمیت موضوع تربیت تاکید کند و نشان دهد تربیت و پرورش اولی تر از آموزش است.

خطیب جمعه نیر در ادامه اظهار داشت: مدیران پروازی که در شهر محل خدمت خود زندگی نمی کنند از درک درد مردم عاجزند و نمی توانند در جهت رفع مشکلات مردم اقدام عملی کنند.

وی افزود: استفاده از اموال بیت المال برای فعالیت های شخصی حرام است، مسئولی که با ماشین مخصوص بیاید و با ماشین مخصوص برود، به درد مردم و نظام جمهوری اسلامی نمی خورد، مسئول باید در میان مردم باشد و با درد آنان را درک کند.

حجت الاسلام مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خواست رهبر معظم انقلاب در اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: امروز بر همه ثابت شده که تنها راه نجات اقتصاد کشور، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم خود را از بیگانگان بی نیاز کنیم.

وی گفت : یکی از مؤلفه های اصلی اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی، پرهیز از اسراف است.

امام جمعه نیر محقق شدن سیاست اقتصاد مقاومتی را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: همه مسئولان و کارکنان باید تدابیر داهیانه مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: دولتمردان درباره اقتصاد مقاومتی به صورت جدی وارد عمل نشده اند بنابراین همه تلاش کنیم توصیه های رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم و اجازه ندهیم درباره مساله اقتصاد مقاومتی کوتاهی شود.

حجت‌الاسلام میکاییل مقدسی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سیاست اقتصاد مقاومتی و تاثیر تحقق آن بر معیشت مردم باید تلاش و جدیت مسؤولان بر تحقق شعار سال باشد و در این زمینه با عمل به منویات و راهکارهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری به شکل عملیاتی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

امام جمعه نیر تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم جدی مسئولان در این راستا دانست و اظهار داشت: باید دولتمردان در جهت عملی کردن اقتصاد مقاومتی تمامی امکانات خود را بسیج کنند، زیرا اصلیترین راهکار رسیدن به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی مردم در گرو اقدامات عملی و اجرائی در مقوله عمل کردن به شعار اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

ارسال نظرات