در ۹دی شماره ۲۶۰ام می خوانید:

کلاه گشادی که بر سر ژنرال زنگنه رفت

۲۶۰ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه هفتم اسفند ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۶۰ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه هفتم اسفند ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «کلاه گشاد توتال بر سر ژنرال زنگنه» به قرارداد ایران با توتال برای تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی و دبه این شرکت به بهانه تحریمهای آمریکا و همچنین تلاش برای پرداخت رشوه ۶۰ میلیون دلاری به مدیر نفتی ایرانی پرداخته است.

پرونده ویژه این هفته ۹ دی باز هم به خوزستان اختصاص دارد. در این پرونده که با عنوان «خاکستان، غبارستان، غریبستان» منتشر شده است مطالبی در رابطه با مشکلات مردم و بی اعتنایی مسئولان آمده است.

صفحه جبهه مقاومت ۹ دی هم به بهانه کنفرانس بین المللی فلسطین به این مساله مهم و تبیین سخنان مهم رهبر انقلاب در افتتاحیه این کنفرانس پرداخته است.

دهمین بخش از کتاب در حال انتشار "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «تلاش رفسنجانی برای عفو طراحان ترور امام خمینی» به ارتباط او با سید کاظم شریعتمداری و صادق قطب زاده می پردازد.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ گفتارها و یادداشت هایی از آیت الله مصباح یزدی، آیت الله محمد یزدی، آیت الله نوری همدانی، حجت الاسلام مصلحی، دکتر مسعود درخشان، حجت الاسلام حمید رسایی، دکتر سعید جلیلی، دکتر مهرداد بذرپاش، حسین شمسیان، محمد ایمانی، دکتر وحید یامین پور، محمد کاظم انبارلویی، دکتر محمد مهدی اسماعیلی، دکتر شبیر فیروزیان، دکتر مهدی خانعلی زاده، مجید بذرافکن، حسین دلیریان و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.

کلاه گشادی که بر سر ژنرال زنگنه رفت
ارسال نظرات
آخرین اخبار