همزمان با روز مهندس

از مهندسین خیّر استان تجلیل شد.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری استان در مراسم تجلیل از مهندسین خیّر گفت:این مجمع تاکنون طراحی 30740 مترمربع نقشه ساختمانی، نظارت بر احداث 22700 مترمربع مسجد و حسینه را برای مردم بصورت رایگان انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۶۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش گرامیداشت روز مهندس که با حضور مهندسین خیر استان، بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و دانشجویان در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

شهروز اقراری، مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری به تشریح سیاست های کلان بسیج مهندسین عمران و معماری پرداخت و گفت:هدف ما در تنظیم برنامه ها، توأم ساختن ایمان با اعمال جهت بهینه سازی عملکردها است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری احداث پل های خیبر و بعثت را بعنوان یکی از شاهکارهای مهندسی در دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت: اگر اخلاص و رضای خداوند سرلوحه کارهایمان باشد، امداد الهی همراهمان بوده و به موفقیت های روز افزون دست خواهیم یافت.

اقراری در ادامه سخنان خود با اشاره عملکرد بسیج مهندسین عمران افزود: راه اندازی کانون های تخصصی، تثبیت، رشد و سازماندهی نیروهای متعهد و متخصص از جمله مهمترین کارهای بسیج مهندسین عمران و معماری از ابتدای تأسیس خود تا کنون بوده و امید واراست بتواند در ادامه راه خود با اجرای برنامه های متعدد علمی و معنوی در اعتلای مهندسان کشور قدم های پر ثمری بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمجید از عملکرد مجمع مهندسان خیر استان پرداخت و گفت:این مجمع در مدت کوتاه تأسیس خود کارهای خداپسندانه و ارزشمند بیشماری جهت عمران و آبادانی استان برداشته است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری، طراحی رایگان نقشه های ساختمانی و انجام خدمات نظارتی ساختمان برای نیازمندان را از جمله فعالیت ها خیرخواهانه مجمع عنوان کرد و گفت: امروز مجمع مهندسان خیر استان با نزدیک به 1000 نفر از اعضای خود تاکنون30740 مترمربع نقشه ساختمانی و نظارت بر احداث آن، نظارت بر احداث 22700 مترمربع مسجد و حسینه، اجرای فونداسیون 8 باب خانه را بصورت رایگان برای نیازمندان انجام داده است.

وی افزود: علاوه بر انجام خدمات ارزنده ذکر شده، برخی مهندسان پا را فراتر گذاشته و همانند یک کارگر ساده در احداث ساختمان نیز همکاری می کنند.

در پایان این مراسم اعضای هیأت رئیسه مجمع مهندسان خیر استان تجلیل شدند.

 
ارسال نظرات