نتیجه استقامت ملت ما پیروزی است

امام جمعه هفشجان با بیان اینکه همیشه نتیجه استقامت ما پیروزی بوده است گفت: دشمن در تلاش است تا با روش‌های مختلف به انقلاب اسلامی ما صدمه بزند اما با توکل به خدا، بهره‌گیری از قیام عاشورا و استقامت همیشه ما پیروز شده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۲۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین جلالی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ملت ما همیشه مقتدرانه در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کردند ولی اگر زمانی عقب نشینی کنند و چراغ سبز به دشمن نشان دهند مطمئنن شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان داشت: جریان انقلاب اسلامی و دشمنان انقلاب همچون مبارزه موسی و فرعون است که وقتی قوم بنی اسرائیل و حضرت موسی به رود نیل رسیدند و فرعونیان هم آن‌ها را تعقیب می‌کردند برخی خودباخته می‌گفتند که آنها شکست خورده‌اند و این درحالی بود که حضرت موسی می‌گفت خداوند با ما است و ما راه هدایت خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: جریان حضرت موسی و فرعون همچون انقلاب است که برخی دست دوستی با کدخدا می‌دهند تا مشکلی پیش نیاید.

جلالی خاطرنشان کرد: و این افراد همان کسانی هستن که خدا را فراموش کرده‌اند در حالی که خداوند همیشه یاری گر ما بوده است.

کارشناس سیاسی و مذهبی استان افزود: ما باید با اتکا به خداوند و باور خود در مقابل دشمنان انقلاب و زورگویی استکبار جهانی ایستادگی کنیم  و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب از جان و مال خود بگذریم.

ارسال نظرات