نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری؛

فرهنگسازی با عزم جدی مسئولین امکان‌پذیر است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مراسمات مذهبی باید بهتر و پرشورتر از گذشته برگزار شود گفت: مسئولین باید در امر فرهنگسازی جلودار باشند.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۳۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام اظهار کرد: دو روایت 75 روز و 95 روز پس از ارتحال پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) در خصوص شهادت بی بی دو عالم وجود دارد که هر دو این روایت‌ها ارزشمند هستند و باید در هر دو زمان شهر حال و هوای فاطمی به خود بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه یکی از بهترین فرصت‌ها است تا ما بر سر سفره معارف معصومین بنشینیم و با معارف آن‌ها آشنا شویم.

وی با بیان اینکه باید معارف معصومین در جامعه ترویج دهیم افزود: ائمه اطهار الگویی تمام عیار هستند که باید به خوبی در جامعه تبیین شود.
 
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم در برگزاری مراسمات مذهبی به خوبی حضور پیدا می‌کنند و مسئولین نباید در این زمینه عقب بمانند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تشکر از خدمات شهرداری جهت فضاسازی شهر بیان داشت: فضاسازی‌ها باید به گونه‌ای باشد که در هر مناسبت مردم با دیدن چهره شهر متوجه ایام ولادت یا عزاداری شوند  
ارسال نظرات