سناریوها را براساس تهدیدات تهیه کرده ایم

جانشین فرمانده تیپ 48 سپاه فتح بیان داشت : از امشب برنامه های عملیاتی را که از پیش تایین شده و سناریو ها را بر اساس تهدیدات که متوجه کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران است بر اساس آن تهدیدات ما، سناریو ها را تهیه کردیم .
کد خبر: ۸۸۳۰۸۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
جانشین فرمانده تیپ 48 سپاه فتح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیپ 48 سپاه فتح اجرای برنامه اردوی صحراحی خود را جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی رزم یگان به مدت 4 روز در منطقه عمومی  شهرستان گچساران دشت آبدالان به مرحله اجرا می گذارد .

سرهنگ حکمتیان اظهار کرد : هدف از برگزاری این رزمایش بارگیری ،ستون کشی را از منطقه تجمع تا منطقه رزمایش که حدوداً 170 کیلومتر است را داریم .

وی در ادامه افزود : مرحله استقرار را داریم مرحله اجرای پدافند غیره عامل ،استتار ،پوشش ،پراکندگی ،اختفاء فریب را در منطقه رزمایش دنبال خواهیم کرد .

جانشین فرمانده تیپ 48 سپاه فتح بیان داشت : از امشب برنامه های عملیاتی را که از پیش تایین شده و سناریو ها را بر اساس تهدیدات که متوجه کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران است. بر اساس آن تهدیدات ما سناریو ها را تهیه کردیم .

و در ادامه گفت :هرگردانی را ما ماموریت بهش واگذار کردیم و گردانها براساس برنامه های ابلاغی تمام عملیات های آفندی و پدافندی که در طرح به آنها ابلاغ شده اجرا خواهند کرد

سرهنگ حکمتیان بیان داشت : امشب برنامه رزم شبانه را داریم و برنامه صبح گاهی داریم .

وی در ادامه گفت : ما در این رزمایش 6 تا از گردانهای امام حسین (ع) با ظرفیت بسیجی که دارند و در شهرستان ها برنامه حفظ انسجام  و تمام گردانهای تخصصی با بسیجان در این رزمایش شرکت خواهند کرد  .

جانشین فرمانده تیپ 48 سپاه فتح اظهار کرد : تمام سلاح های که در تیپ موجود هستند جهت اینکه سطح آمادگی تجهیزات را بسنجیم و ارتقاع آمادگی تجهیزات را محک بزنیم همه سلاح های موجود را به منطقه عملیاتی رزمایش انتقال می دهیم .

وی در پایان گفت :همه نیروهای یگان چه نیرو های ستادی چه رده ای پشتیبانی چه رده های خدمات پشتیبانی رزم و چه پشتیبانی آتش و گردان های حرفه ای ،گردان تکاوران ،تمام گردان های امام حسین نیروهای یشان و گردانهای پشتیبانی رزم با بسیجیان در یک ماموریت 4 روزه بر اساس سناریوی از پیش تایین شده . تمام برنامه ها و اهدافی را که داریم دنبال می کنیم که به فضل الهی به نتیجه برسیم .

ارسال نظرات