تنوع طلبي يكي از راه هاي نفوذ دشمن است

حجت الاسلام ناصر مظلوم گفت : يكي از راهكارهاي دشمن براي نابودي كشور ترويج تنوع طلبي در مردم و جامعه است كه اغلب تنوع طلبي‌ها هيچ انتها ندارد و از راه های نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۳۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مظلوم در مراسم یادواره شهدا منطقه جواد آباد کرج که به همت پایگاه بسیج شهید همتی حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي يك انقلاب فرهنگي بود، اظهار داشت: تأكيد امام خميني (ره) و رهبر معظم بر كار فرهنگي است چرا كه كار فرهنگي است كه مردم و جامعه را رشد مي دهد.
 
تنوع طلبي يكي از راه هاي نفوذ دشمن است 
 
وي ترويج فرهنگ تنوع طلبي را يكي از راههاي نفوذ و نابودي كشورها دانست و افزود: سوق دادن مردم به سمت تجملات و تنوع طلبي در زمينه هاي مختلف پوشاك و مدل و زيورآلات، وسايل منزل براي هر ملت و كشوري نابود كننده است، چرا كه اگر افراد به سمت تنوع طلبي سوق داده شوند هيچ راه برگشتي وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام مظلوم بیان داشت: يكي از راهكارهاي دشمن براي نابودي كشور ترويج تنوع طلبي در مردم و جامعه است كه اغلب تنوع طلبي‌ها هيچ انتهایی ندارد و يكي از راههاي نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام مظلوم تأكيد كرد: همه ما وظيفه داريم در مقابل هر گونه انحراف بايستيم و اجازه ندهيم با ماهواره و دروغ هاي رنگارنگ "شبكه بي‌‌ ‌بي‌سي" جامعه به انحراف كشيده شود، چرا كه شبكه بي‌بي‌سي در لابلاي دروغ هاي رنگارنگ خود، يك بار هم حقيقت را مي‌گويد تا بتواند دروغهاي بعد خود را حقيقی جلوه دهد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه برخي مي‌گويند چرا فاطمه زهرا(س) براي دفاع امام علی (ع) به مسجد آمد، گفت: اگر فاطمه زهرا(س) به مسجد آمد براي اين بود كه جان اميرمؤمنان(ع) در خطر بود و براي همين بود كه حضرت در 17 مكان در مقابل دشمن ايستاد و از اميرمؤمنان(ع) حمايت كرد و راه را به مردم نشان داد.
 
جپحجت الاسلام مظلوم افزود: حضرت فاطمه(س) به مسجد آمد و در خطبه خود گفت"در بين شما خار نفاق رشد كرده است" و اين نفاق در آن زمان كه تنها يك بوته بود، اما وقتي‌ كه به عاشورا رسيد، تبديل به يك درخت شد.

وي با بيان اينكه فاطمه زهرا(س) در برابر نفوذ دشمن كاري را انجام داد كه دشمن نتوانست هيچ عكس العملي نشان دهد، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) گفت" مرا شبانه دفن كنيد"، چون مي دانست آنها نقشه دارند در مراسم دفن شركت كنند و با آه و ناله و گريه، مردم باوركنند اينها قاتلان دختر پيامبراكرم(ص) نيستند، اما صبح وقتي متوجه شدند فاطمه زهرا(س) شبانه دفن شده عصباني شدند چرا كه توطئه هاي آنها نقش بر آب شده بود.

اين استاد حوزه و دانشگاه همچنين با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم كه من نگران مسأله برجام هستم اما مهمتر از مسأله برجام، پديده نفوذ است و برجام دريچه اي براي نفوذ دشمن باشد، خاطر نشان کرد: دشمني را كه ما با خون شهداي خود از مرزهاي ايران بيرون رانديم واجازه نداديم يك وجب از خاك كشور را اشغال كنند، امروز قصد دارد با نفوذ وارد كشور شود و اين نفوذ همان چيزي است كه فاطمه زهرا(س) نيز نگران آن بود.

خبرنگار بسیجی: سجاد بذرپاش 
ارسال نظرات
پر بیننده ها