مسئول تربیت و آموزش ناحیه قلعه تل اهواز:

تهدیدهای ترامپ ما را نسبت به تقویت توان دفاعی مشتاق تر می کند

مسئول تربیت و آموزش ناحیه قلعه تل اهواز: آمریکایی‌ها باید بدانند که نه تنها رفتار آنها موجب کوتاه آمدن و عقب‌نشینی ما در آزمایش‌های که برای تقویت توان دفاعی خود لازم می‌دانیم نمی‌شود، بلکه رفتارهای آنها، ما را مشتاق تر می‌کند تا توان دفاعی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  به همت پایگاه امام محمد باقر(ع) حوزه صاحب الزمان (عج) شهر قلعه تل شهرستان باغملک هئیت منتظران موعود در روستای بارنگرد برگزار شد. سلیمانی مسئول تربیت و آموزش ناحیه قلعه تل با مهم خواندن واکنش‌ها و رفتارهای ایران در مقابل ترامپ گفت: رفتار ما مجموعه‌ای از چند مولفه‌ است، یکی از مهم‌ترین این مولفه‌ها اقتدار است که اگر بخواهیم از آغاز در مقابل دشمن عقب‌نشینی کنیم و او این پیام را دریافت کند که رفتارهای بی قاعده وی و تصمیمات ناهنجارش ، ما را به انفعال انداخته است، حتما وی را ترغیب خواهد کرد که چنین تصمیماتی را تکرار کند. وی ضمن تاکید بر این نکته که دولت آمریکا باید بداند که تصمیمات وی بدون واکنش و بدون هزینه نخواهد بود ادامه داد: این اقتدار باید با هوشمندی بالایی تلفیق شود و عقلانیت بر آن حاکم باشد تا واکنش‌های درستی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرمان منع ورود مسلمانان، که توسط ترامپ امضا شد، تصمیمات اولیه آن در دولت اوباما صورت گرفت ناشی از سیاست‌های دولتمردان ما در گذشته است که امروز کار را سخت کرده است.

 سلیمانی اظهار داشت: این ماهیت آمریکا است و ربطی به ترامپ ندارد، در واقع وی از واقعیت‌های آمریکا پرد‌ه‌ برداری می‌کند و آمریکای بدون روتوش و بزک را برای ما به تصویر می‌کشد. مسئول تربیت و آموزش ناحیه قلعه تل اهوازتاکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که نه تنها رفتار آنها موجب کوتاه آمدن و عقب‌نشینی ما در آزمایش‌های که برای تقویت توان دفاعی خود لازم می‌دانیم نمی‌شود، بلکه رفتارهای آنها، ما را مشتاق تر می‌کند تا توان دفاعی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات