گزارش «بسیج» از چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی؛

جامعه پزشکی فرهنگ شهادت را الگوی اخلاقی خود قرار دهد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در این یادواره گفت: تا جایی که بتوانیم باید فرهنگ شهادت را الگوی اخلاق پزشکی و پرستاری قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۹۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ صبح امروز با حضور نظام الدین طباطبایی مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و مسئولان کشوری و لشکری و اساتید دانشگاه و چهارده خانواده معظم شهدا در سالن همایش های علوم پزشکی تهران برگزار شد.

سید نظام الدین طباطبایی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در این یادواره ضمن خوشامدگویی به حضار بویژه خانواده های معظم شهدا گفت: افتخار داریم که در خدمت خانواده های محترم شهدا کسانی که نور درخشنده شهادت را در این جامعه گسترش دادند، هستیم.

وی با بیان اینکه این یادواره چهارمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی است گفت: ما توانستیم در خدمت 95 خانواده محترم شهدا باشیم و همچنین 4جلد کتاب و چندین کلیپ از خانواده شهدا را داریم.

طباطبایی با بیان اینکه در زمینه موضوع شهدای جامعه پزشکی عقب افتادگی های قابل توجهی داریم تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را در جامعه گسترش دهیم، اینکه کشور ما در این وضعیت آشفته منطقه و در شرایطی که کشور های اروپایی و مناطق دیگر گریبانگیر مسائل مختلفی هستند در جزیره امنی قرار گرفته به برکت خون شهدا است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما تا جایی که بتوانیم باید فرهنگ شهادت را الگوی اخلاق پزشکی و پرستاری قرار دهیم.

طباطبایی با اشاره به راه اندازی درمانگاه های تک تخصصی در حواشی شهر و محلات محروم شهر تهران و دیگر مناطق محروم گفت: ما این اشتیاق به خدمت رسانی را در بسیج جامعه پزشکی می بینیم و حتی اینکه در ماموریت های خارج کشور در عراق و سوریه پیشتاز هستند شاهد هستیم. بنابراین ما باید این فرهنگ را هر چه بیشتر گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ مطرح کرد: در حال حاضر ما در خدمت 15خانواده شهدای عزیز هستیم و از کتاب سپید جامگان رو نمایی خواهیم کرددو نفر از شهیدانی که امروز از خانواده هیا آنها تجلیل می کنیم از شهدای مدافع حرم بودند.

لازم به ذکر است در پایان این یادواره از کتاب سپید جامگان رونمایی شد و همچنین از خانواده های معظم شهدا همچون خانواده شهید حمید صفاری، حسن پورات، مالمیر، علی اکبری، قدم علی چهار دهی، محمد ابراهیم نوریان، محمد علی امینی، شهیدقاسمی و هادی اسد اللهی تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظرات