مدیر کل اوقاف ماندران:

آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم

آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، شهدا ما را یکبار دیگر متوجه به اصل انقلاب، ارزش‌های دینی و اصل ارزش‌های قرآنی کردند.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۳۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده بعد از ظهر امروز در مراسم وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در نمازخانه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: باید از کمکاری خود در انقلاب از شهدا عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا ما را یکبار دیگر متوجه به اصل انقلاب، ارزش‌های دینی و اصل ارزش‌های قرآنی کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه واقعاً ما به شهدا بدهکار هستیم، تصریح کرد: هدف واقعی شهدا حفظ کرامت انسانی، قرآنی، ولایی و... بوده است.

علیزاده با بیان اینکه حرکات، سکنات و مدیریت ما باید در راه و پیروی از شهدا باشد، خاطرنشان کرد: امروز روز تجدید عهد و پیمان مجدد به شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه باید خود را مدیون و بدهکار شهدا بدانیم، ادامه داد: بیعت با شهدا یعنی بیعت با اسلام، بیعت با مفاهیم قرآنی، بیعت با مقاومت، بیعت با اقتدار و مقاومت اسلامی، بیعت با ولایت و امام خامنه‌ای (حفظه الله) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شهدا رفتند تا دین و قرآن در کشور حاکم شود، افزود: شهدا رفتند تا فرهنگ اهل‌بیت در کشور باقی بماند و در واقع شهدا خود را وقف اسلام، انقلاب و نظام کردند.

علیزاده با بیان اینکه اقتدار و عزمت ما به برکت شهدا، اهل‌بیت، ولایت فقیه و رهبری عزیز انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: برخی‌ها در فتنه‌های مختلف مسیرهای انحرافی برای مردم و انقلاب ایجاد می‌کنند و کسانی که بصیرت نداشته باشند از مسیر انقلاب خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه سخنان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ادامه مسیر ایشان ما را از فتنه‌ها مصون می‌کند، گفت: تا ولایت و شهدا را داریم هیچ‌کسی نمی‌تواند آسیبی به نظام و انقلاب وارد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها