کاشت ۱۲ هزار نهال به یاد شهدای لرستان در کوهدشت

۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان و رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با حضور معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در شهرستان کوهدشت کاشته شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، با حضور  سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، مدیرکل حفظ آثار لرستان و مسئولان نیروی نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت 12 هزار نهال به یاد شهداء کاشته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6200شهید استان عنوان کرد: امروز به یاد شهدای غرب و شمال غرب کشور به ویژه شهید همایون ساکی، شهید صفر علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد بخت از شهدای کوهدشت نهال کاشته شد.
 
وی به سرکشی معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از خانواده شهید بهاروند و شهید دریکوند از شهدای ارتش در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: امروز با حضور سردار غیاثی‌راد سرکشی از خانواده شهید همایون ساکی، شهید صفر‌علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد‌بخت نیز انجام می‌شود.
 
گفتنی است؛ این برنامه با همکاری بنیاد شهید شهرستان کوهدشت و به یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای غرب و شمال غرب و به ویژه  شهدای استان لرستان انجام شد.  
 
 
منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات