اردوی راهیان نور دریایی مهندسین بسیجی استان هرمزگان

به مناسبت روزمهندسی اردوی راهیان نور دریایی ویژه مهندسین بسیجی استان هرمزگان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ محمد علی قاسمی مسئول بسیج مهندسین استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج گفت: به مناسبت روزمهندسی اردوی راهیان نور دریایی ویژه مهندسین بسیجی استان هرمزگان برگزار گردید.
وی افزود: اردوی راهیان نور دریایی سبب افزایش روحیه ایثارگری و جهادگری در بین مهندسی شد و حتی در این اردو علاوه بر یادآوری رشادت های شهدا در مباحث مهندسی و فنی نیز مباحثی مطرح شد.
قاسمی در مورد مکان های مورد بازدید در این اردو اظهار داشت: از قلعه پرتغالیها که قدمت ۵۰۰ ساله دارد و همچنین از مسجد جامع جزیره هرمز، یادمان شهدای جزیره مورد بازدید قرار گرفت.
وی در خصوص برنامه های آینده بسیج مهندسی گفت: بسیج مهندسی برای سال ۹۶ برنامه هایی را بامحوریت اردوهای جهادی و بر اساس خدمات دهی برای مردم محروم مد نظر دارد.
قاسمی اظهار داشت: یکی از این برنامه ها اینست که در هر محله ایی با محوریت مساجد محلات و با حضور مهندسین مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفته و با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت مورد جهت برطرف کردن ابن مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه های بسیج مهندسی تشکیل انجمن مهندسین جهادگر با حضور مهندسین نظام مهندسی استان می باشد که از طریق این انجمن به صورت مشترک برنامه های جهادی با حضور اعضای نظام مهندسی جهت کمک به مردم محروم صورت می گیرد.
وی در پایان افزود: امیدواریم از طریق انجمن مهندسین جهادگر کسانی که نیازمند خدمات مهندسی هستند با ارتباط مهندسین با اقشار جامعه خدمات مهندسی به مردم محروم صورت گیرد.
لازم به ذکر است در این اردو از مهندسین نمونه بسیج مهندسی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات