حجت الاسلام حیدریان:

بسیج ، سپر دفاع موشکی امت در مقابل جریان نفوذ است

حجت الاسلام حیدریان در اجتماع بزرگ بسیجیان اردکان گفت: بسیج، سپر دفاع موشکی امت در مقابل جریان نفوذ است.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدریان در اجتماع بزرگ بسیجیان گردان های بیت المقدس با اشاره به وجود وحدت در جامعه گفت: برخی ها این وحدت را نشانه گرفته اند که یا نمی فهمند و یا خائن هستند.

وی افزود: بعضی از خناس ها برای ضربه زدن به وحدت، علمدار وحدت را که امروز مقام معظم رهبری است را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام حیدریان وجود اختلاف سلیقه در جامعه را موجب پیشرفت دانست و گفت: ما بر سر اختلافات با یکدیگر دعوا نمی کنیم و برای حفظ وحدت حول محور رهبری باید مراقب نفوذی ها باشیم.

وی اظهار داشت: تضعیف باورهای دینی و اعتقادی، ولایت شعاری برای ولایت ستیزی، بیگانه دوستی، تمسخر و تهمت زدن به نیروهای انقلابی از شیوه های جریان نفوذ است.

حجت الاسلام حیدریان به حضور همیشه در صحنه بسیجیان و آمادگی نیروهای بسیج برای پاسداری از نظام اشاره کرد و تصریح کرد: بسیج، سپر دفاع موشکی امت در مقابل جریان نفوذ است.

وی گفت: دشمن برای اینکه ایران را تحت فشار قرار دهد و نتواند نیازهای خود را تأمین کند کشور ما را تحریم کرد ولی با این اقدام ملت ایران روی پای خود ایستاد.

وی با اشاره به طرح آشتی ملی توسط برخی از افراد خطاب به مطرح کنندگان آن گفت: اولاً هیچ دعوایی بین مردم نیست که بخواهند با هم آشتی کنند دوماً کسی که خیانت کرده حالا بدون عذرخواهی و قبول اشتباه خود می گوید باید با هم آشتی کنیم واقعاً که خیلی پر رو هستید.


ارسال نظرات