در ارتفاعات کوهستان سبلان

رزمایش نبرد در برف و کولاک گردان‌های سپاه ‌برگزار شد

رزمایش نبرد در برف و کولاک گردانهای نیروی مخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتفاعات منطقه شابیل کوهستان سبلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۸۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازاردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاریفرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در رزمایش نبرد در برف و کولاک در اردبیل اظهار داشت: یگانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این‌که در تمام شرایط جوی و جغرافیایی آمادگی دفاع از انقلاب و کیان انقلاب اسلامی را داشته باشند، تمرینات مختلفی را انجام می‌دهند که در این راستا تمرینات رزم در کوهستان و برف در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد هستیم که یگانهای سپاه در قالب یگانهای تکاوری و گردانهای رزمی در دامنه سبلان و ارتفاع سبلان حضور دارند و با حضورشان عملیات متعددی در برف و کوهستان انجام می‌دهند.

سردار مستعد حصاری بیان کرد: علاوه بر تکنیکهای حضور در کوهستان و حرکت در کوهستان بحث زندگی در شرایط سخت، بحث زندگی در غار و اتاق برفی، تکنیکهای مربوط به پیاده‌روی و حرکت در کوهستان و تاکتیکهای رزمی در شرایط جغرافیایی سخت برف و زمستان انجام می‌دهند که با این وسیله علاوه بر ماندن در شرایط سخت بتوانند برای دفاع در مقابل دشمن بتوانند دفاع مسلحانه و عملیات تاکتیکی انجام دهند.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: افراد تحت تعلیم عملیات و تمرینات متعددی را به صورت کاربردی و میدانی آن طور که باید در آموزشگاه‌ها یاد گرفته‌اند و در این مکان جغرافیایی در این صحنه و این کوهستان به صورت واقعی انجام می‌دهند و عملیات لازم را آموزش می‌بینند و تمرینات لازم را انجام می‌دهند تا آمادگی کامل برای رزم در شرایط سخت داشته باشند.

وی اظهار کرد: در همین راستا و براساس همین آموزشها هم‌اکنون یگانهایی از تیپ 37 حضرت عباس(ع) و سایر یگانها در مناطق شمال غرب کشور و پایگاههای زمستانی حضور دارند و با حضور خود اقتدار و امنیت پایدار را در منطقه برقرار می‌کنند.

ارسال نظرات